نمانیده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از افزایش ظرفیت انتقال مسافران در مسیر ریلی ملایر به مشهد پس از پیگیری‌های صورت گرفته خبر داد.
کد خبر: ۶۳۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 30 July 2018
نمانیده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از افزایش ظرفیت انتقال مسافران در مسیر ریلی ملایر به مشهد پس از پیگیری‌های صورت گرفته خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد کاظمی در این رابطه به برگزاری نشست‌های مستمر با مدیران ارشد وزرات راه‌و شهرسازی و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی به منظور افزایش حجم فعالیت‌های عمرانی و خدمت‌رسانی در شهرستان ملایر، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه استفاده بیش از پیش از راه‌آهن ملایر از اولویت‌های کاری در تعامل با مسئولان است، افزایش ۶۰ نفری ظرفیت کنونی انتقال مسافر در مسیر ملایر- مشهد را از جمله اقداماتی بیان کرد که با هدف افزایش آسایش مردم شریف ملایر صورت پذیرفته است.

نماینده مردم ملایر ابراز امیدواری کرد: با تحقق بودجه‌های پیش‌بینی شده در حوزه توسعه ریلی کشور، شاهد رونق و استفاده فزاینده از این زیرساخت ارزشمند حمل‌و نقل به‌ویژه در منطقه غرب کشور و شهرستان ملایر باشیم.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به اختصاص اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی برای عملیات اجرایی بندخردمند و تزریق اعتباری معادل ۴ میلیارد ریال برای شبکه آب شهری ملایر در کنار تصمیم‌گیری برای مشکلات حوزه آبرسانی و حفظ منابع آبی در مناطق مختلف اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به مسایل مرتبط با حق آبه‌های روستایی، قنوات و چاه‌ها و تسریع در اتمام پروژه انتقال آب از سد کلان و نصب تجهیزات تصفیه خانه با هدف تقویت شبکه آب ملایر که از ابتدای روند احداث سد کلان در دوره مجلس ششم تا امروز بیش از هزار و چهارصد میلیارد ریال هزینه دربرداشته است در نشست مدیرعامل آب منطقه‌ای استان مطرح و بررسی شد.

نماینده مردم ملایر افزود: بررسی تخصیص اعتبارات مربوط به پروژه‌های ملی و منطقه‌ای در ملایر در نشست رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، بررسی میزان پیشرفت پروژه‌های راهسازی در محور‌های مواصلاتی و مناطق روستایی ملایر و اتخاذ تدابیر لازم جهت اجرای کامل آسفالت مسیر‌های روستایی و بهسازی جاده‌ها ذیل دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی و نحوه تخصیص اعتبار پروژه‌های توسعه محور‌های ملایر- توره و سامن- بروجرد در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت پذیرفت.

وی به بازدید اخبر خود از پروژه‌های اداره راه و شهرسازی ملایر که با مشارکت سایر دستگاه‌ها مانند میراث فرهنگی درحال انجام است، اشاره کرد و گفت: کانال منطقه ناسیونال با اعتباری معادل ۴ میلیارد ریال، کف سازی و احداث پارک یخچال میرفتاح با اعتباری معادل هفت میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال، احداث درمانگاه منطقه سرجو توسط اداره راه و شهرسازی و با بیش از ۹ میلیارد ریال و پروژه شبکه فاضلاب منطقه سرجو با بیش از ۱۰ میلیارد ریال از جمله این موارد است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار