امام جمعه همدان اظهار کرد: رئیس جمهوری کشورمان از عملکرد برخی مدیران گلایه و دیانت را حلّال مشکلات عنوان کرده است، اما هنوز عده‌ای منافع و قدرت خود را در اولویت می‌دانند.
کد خبر: ۶۰۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 06 May 2018
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: باید کالای تولیدی و دسترنج کارگران ایرانی را پاس بداریم و مشوق تولیدکننده و سرمایه‌گذار داخلی باشیم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: اقتصاد کشور فقط با حمایت از کالای ایرانی توسعه و تقویت می‌شود.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در اجرای برجام و فرضیه‌های پیش رو در ادامه یافتن این توافقنامه بین المللی، اظهار کرد: دولت و ملت باید به توانمندی‌های داخل اتکا کنند و حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه امور قرار دهند.

امام جمعه همدان اظهار کرد: رئیس جمهوری کشورمان از عملکرد برخی مدیران گلایه و دیانت را حلّال مشکلات عنوان کرده است، اما هنوز عده‌ای منافع و قدرت خود را در اولویت می‌دانند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها یادآوری کرد: هدایت اغتشاشات سال گذشته از طریق تلگرام و فضای مجازی توسط دشمنان انقلاب صورت می‌گرفت و در این فضا به مقدسات توهین می‌شد.

خطیب جمعه همدان ادامه داد: در این فضا برخی به حیثیت، دین و آبروی مردم حمله می‌کردند، اما با تدبیر مسئولان، تلگرام فیلتر و قلم از دست دشمن گرفته شد.

آیت الله محمدی با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و تقدیر از عملکرد وزارت اطلاعات، اظهار کرد: دشمنان و گروه‌های تروریستی از هرسو قصد ورود به کشورمان را دارند، اما عملیات آن‌ها در همان جا توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام می‌ماند.

وی با بیان اینکه بسیاری از انسان‌ها در گمراهی به سر می‌برند و در حال پیروی از طاغوت هستند، افزود: شیعه نباید جزو عوام باشد و هر کس هر مطلبی می‌داند باید در اختیار دیگران بگذارد تا چنان در مسائل مهدویت دارای معرفت شویم که دشمن نتواند نفوذ کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار