تابناک کهگیلویه و بویراحمد
ممیرو جزو پرجایزه ترین فیلمهای هنر و تجربه است که متاسفانه با وجود جوایز بسیار به خصوص از جشنواره بوسان کره جنوبی، در جشنواره های ایرانی به حقش نرسید.
کد خبر: ۲۹۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 12 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فیلم ممیرو ، به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران محقق در ادامه موفقیت های خود این بار در جشنواره فیلم کازان روسیه توانست جایزه بهترین فیلم برداری و بهترین فیلم را از آن خود کند تا بر کلکسیون افتخارات این فیلم افزوده شود.
برادران محقق که به علت حضور فشرده در مراحل فیلمبرداری کار جدید خود نتوانستند در این جشنواره حضور داشته باشند ، این دو جایزه را به خاطر فیلم خود دریافت کردند.
 جشنواره «کازان» که هرساله به همت وزارت فرهنگ تاتارستان روسیه و شهرداری کازان برگزار می شود،  امسال نیز با شعار «گفتگوی فرهنگ ها و فرهنگ گفتگوها» با حضور فیلم ها و شخصیت های سینمایی از ۵ تا ۱۱ سپتامبر (15 تا 21 شهریور)در شهر کازان روسیه با برگزاری برنامه های جنبی و ورکشاپ های متعدد برگزار شد.
 
ممیرو جزو پرجایزه ترین فیلمهای هنر و تجربه است که متاسفانه با وجود جوایز بسیار به خصوص از جشنواره بوسان کره جنوبی، در جشنواره های ایرانی به حقش نرسید.
در جشنواره فجر که فقط کاندید شد و در جشن خانه سینما هم که مثل دیگر فیلمهای هنر و تجربه بیرون ماند.
ممیرو به عنوان فیلمی جهان شمول و با زبان جهانی،همچنان در ایران مهجور واقع شده که می توان با توصیه به تماشای فیلم به دیگران، کمی بر این بحران غلبه کرد.
ممیرو ،فیلمی که بیش از بیست حضور جهانی تا حالا داشته و در تمام جشنواره ها تحسین شده و جایزه گرفته است.کارگردان این فیلم هادی محقق و تهیه کنندگی آن رضا محقق می باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار