پیشکسوت فوتبال کشور و مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان گفت: ثبات مدیریت راهگشای موفقیت تیم پاس همدان است و تغییرات مداوم موجب صدمه به این تیم در سال های اخیر شده است.
کد خبر: ۲۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 26 April 2015

پیشکسوت فوتبال کشور و مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان گفت: پاس در وهله نخست باید ثبات مدیریتی خود را حفظ کند و اگر هم امسال به لیگ برتر صعود نکرد اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

به گزارش ایرنا؛ کاظم اولیایی اظهار کرد: نباید این انتظار باشد که پاس حتما امسال به لیگ برتر صعود کند چرا که برای موفقیت پاس باید ریشه ای عمل شده و برنامه کوتاه مدت و سپس بلند مدت ترسیم شود.

وی اضافه کرد: یکی از ایرادهای وارد بر باشگاه پاس بی ثباتی مدیریت و کادر فنی است که می طلبد مسوولان در این زمینه بررسی بهتری داشته باشند.

وی بیان کرد: پاس این هفته آخرین دیدار خود در لیگ دسته یک فصل جاری را انجام می دهد و معتقدم نباید دغدغه این را داشت که پاس آیا لیگ برتری می شود یا خیر بلکه همه باید به این توجه کنند که پاس نیازمند برنامه ریزی مدون و اصولی از پایه تا بزرگسالان دارد تا در سال های آینده هم شرایط قبل تکرار نشود.

اولیایی خاطرنشان کرد: باید شرایط پشتوانه سازی در تیم پاس به خوبی مهیا شود و با توجه جدی به تیم های پایه به خصوص با پرورش بازیکنان مستعد بومی بتوان سال هاس آینده تیمی منسجم تر را روانه مسابقات کرد.

مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان در ادامه گفت: استفاده از دیدگاه و نظرات کارشناسان خبره نیز کارگشای بسیاری از مسایل خواهد بود و همه باید برای اعتلای پاس کمک ها و حمایت های لازم را داشته باشند.

وی افزود: پاس در وهله نخست باید ثبات مدیریتی خود را حفظ کند و اگر هم امسال به لیگ برتر صعود نکرد اتفاق خاصی نخواهد افتاد و می توان به تثبیت شرایط فعلی و برنامه ریزی بهتر ظرف سه سال حضوری قدرتمند در لیگ برتر داشت.

تیم پاس همدان هم اکنون با 36 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

پاسی ها از سال 90 تاکنون موفق به بازگشت دوباره به لیگ برتر فوتبال کشور نشده اند و هواداران این تیم بی صبرانه منتظر بازگشت به لیگ برتر هستند.

پاس در صورت پیروزی در آخرین هفته از رقابت فصل جاری لیگ دسته یک مقابل فولاد یزد و شکست تیم های سیاه جامگان مشهد و مس رفسنجان به طور مستقیم روانه لیگ برتر می شود.

البته سبزپوشان سعی دارند در صورت عدم تحقق این هدف ، با پیروزی در بازی این هفته به پلی آف برسند.

هفته پایانی فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال کشور سه شنبه هفته جاری برگزار می شود و پاس از ساعت 16 و 45 دقیقه میزبان فولاد یزد است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار