معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: ثبت نام اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان در همدان آغاز شده و تا 25 اسفندماه ادامه خواهد دارد.
کد خبر: ۱۹۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 04 March 2016
 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: ثبت نام اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان در همدان آغاز شده و تا 25 اسفندماه ادامه خواهد دارد.

به گزارش ایرنا،محمد بداغی با بیان اینکه برای نوروز 95 در مجموع 19 پایگاه اسکان فرهنگیان در استان تدارک دیده شده است افزود: این 19 پایگاه شامل 178 مدرسه با یک‎هزار و 836 کلاس است که در قالب بیش از 140 کلاس ویژه، 900 کلاس نوع الف، 270 کلاس نوع ب و 550 کلاس نوع ج آماده پذیرش میهمانان فرهنگی خواهد بود.

وی با بیان این که حدود 500 نفر عوامل ستادی و اجرایی ستاد اسکان استان به صورت شبانه روزی آماده پذیرش مسافرین خواهند بود تصریح کرد: پایگاه های اسکان فرهنگیان در ادارات آموزش و پرورش مستقر و در شهر همدان، پذیرش میهمانان در پایگاه های اسکان نواحی یک و دو انجام می شود.

وی عنوان کرد: ثبت نام اینترنتی مدارس همزمان با سراسر کشور از 9 اسفند آغاز شده و تا 25 اسفند ماه در پنج آموزشگاه با 50 کلاس در شهر همدان انجام خواهد شد که همکاران محترم از سایر استان ها می توانند برای ایام تعطیلات این مدارس را رزرو کنند.

وی گفت: پذیرش افراد بر اساس تعداد نفرات مورد درخواست اینترنتی امکان پذیر بوده و همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته و بستگان درجه یک آنها (پدر، مادر، همسر و فرزندان) می توانند از خدمات اسکان استفاده کنند.

بداغی ادامه داد: میهمانان فرهنگی می توانند از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش استان به آدرس WWW.hamedan.medu.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

استان همدان حدود سه هزار و 500 مدرسه دارد و در تعطیلات نوروز سال 94 ،16 هزار و 754 خانوار شامل 67 هزار و 187 نفر در ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند.

استان همدان یکی از استان های غربی کشور است که به عنوان اولین پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین معرفی می شود، این استان با داشتن یک هزار و 800 اثر تاریخی و فرهنگی هر ساله در فصول مختلف سال میزبان گردشگران زیادی است.

آب و هوای این استان در ایام نوروز بسیار مطلوب و زیبایی های بهار در دامان کوه های الوند طبیعیت زیبا و کوهستانی این استان را دو چندان می کند.

وجود جاذبه های گردشگری همچون غار علیصدر،تپه هگمتانه،آبشار گنجنامه،آرامگاه بوعلی سینا این استان را به عنوان یک استان گردشگری معرفی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار