۱۴ روز (از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تاکنون) از غرق شدن و ناپدید شدن «سبحان هنرمند» ۵ ساله اهل روستای «نارمه» از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری در رودخانه خرسان گذشته و خانواده او همچنان چشم انتظار خبری از او هستند.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۷ 06 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کاظم فلاحی دوست»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: یک هفته تلاش امدادگران و نیرو‌های هلال احمر برای پیدا کردن کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان بی نتیجه بود.

وی با بیان اینکه رودخانه خرسان خروشان و وحشی است، افزود: با وجود اینکه یک هفته تیم‌های هلال احمر این استان بعنوان پشتیبان تیم‌های امدادگر به منطقه اعزام می‌شد و در عملیات جستجو هم کمک کردند، اما تاکنون این کودک پیدا نشده است.

فلاحی دوست اظهارکرد: به دنبال دستور ویژه دکتر کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر مبنی بر پای کار آمدن همه امکانات هلال احمر برای پیدا کردن این کودک فلاردی، درخواست امکانات و تجهیزات تخصصی و جدید کرده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین در پی دستور رئیس جمعیت هلال احمر امروز یک تیم ۵ نفره عواصی با نیرو‌ها و تجهیزات بیشتری جهت کمک و مشارکت در عملیات جستجو اعزام خواهیم کرد.

جستجوهای سبحان هنوز نتیجه نداشته است

همچنین محمد رستمی، مدیرعامل آتش نشانی یاسوج نیز در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: تیم‌های غواصی آتش نشانی یاسوج چهار روز در عملیات جستجوی این کودک ۵ ساله شرکت کردند.

وی با بیان اینکه رودخانه خرسان خروشان است و حداقل عمق آن نیم متر و حداکثر بیش از سه متر است، افزود: برای یپدا کردن این کودک نیاز به تجهیزات تخصصی و نیرو‌های بیشتری وجود دارد.

رستمی اظهارکرد: در صورت امکان استفاده از هواپیما یا پهپاد مجهز به عکس برداری و اسکنر می‌تواند نتیجه بخش باشد.

محمودی اطهر، یکی از اقوام این کودک غرق شده به خبرنگار ایسنا گفت: برای تسلی خانواده سبحان، روز پنجشنبه مراسم سوگواری و ختمی برای این کودک پنج ساله گرفته شده، اما خانواده وی همچنان چشم انتظار پیکر پسرشان هستند.

وی از تلاش‌های نیرو‌های آتش نشانی یاسوج، هلال احمر و تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که در عملیات جستجوی این کودک سنگ تمام گذاشتند تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار