مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان: سازمان تبلیغات اسلامی میتواند محور جهاد تبیین در زمینه‌های مختلف و به ویژه تبیین ارزش‌های دینی و الهی باشد.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ 22 June 2022

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان: سازمان تبلیغات اسلامی میتواند محور جهاد تبیین در زمینه‌های مختلف و به ویژه تبیین ارزش‌های دینی و الهی باشد.

به گزارش تابناک همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری اظهار داشت: مبلغان این سازمان با روحیه جهادی و انقلابی زمینه رشد و پیشرفت عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی را فراهم می‌کنند.

به گفته وی، تشکیل کمیته‌های مساله محور، توجه به گام دوم انقلاب، دانش بنیان شدن اداره تبلیغات، طراحی مدل رسانه‌ای شبکه راهبران، برنامه‌های ویژه در حوزه بانوان، گسترش فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و اهمیت دادن به رسانه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

حجت الاسلام نظیری خاطر نشان کرد: با توجه بر ضرورت فعالیت‌های هویت بخش و هم‌افزایی نهاد‌های فرهنگی جهت تاثیر گذاری برجامعه در عصر حاضر که استکبار جهانی تمامی توان خود را برای تهی کردن نسل جدید از انقلاب و ارزش‌های دینی و اسلامی به کار گرفته لازم است همگان با احساس وظیفه و تکلیف، به تقویت پایه‌های تقوا و تعهد در این مرز و بوم بپردازند.

وی با اشاره به فعالیت‌های دشمن علیه نظام به واسطه جنگ رسانه‌ای و فرهنگی برای نا امید کردن مردم، بیان کرد: بر همین اساس، سازمان تبلیغات اسلامی، وظیفه دارد با برنامه ریزی و شناسایی نیاز‌های نسل جوان و اقشار جامعه در راه دین باوری و خودباوری آنان، تلاش کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه احیای برنامه‌های مختلف مذهبی از جمله جلسات خانگی و هفتگی قرآن و توسعه فعالیت هیئت‌ها در دوران پسا کرونا پیش بینی شده است، افزود: به منظور اثربخشی تبلیغ در فضای جامعه متناسب با نوع نیازها، دغدغه‌های مردم که نمی‌توان نسبت به آن‌ها بی تفاوت باشیم در برنامه ریزی‌های انجام شده در امتداد گفتمان روایت امید است که مقام معظم رهبری تاکید کردند باید امید را در فضای جامعه منتشر کنیم که یک رویکرد موضوع «کاسب حبیب خداست»، برای شناسایی و تجلیل از کاسبان خوب در جامعه که در کل شهرستان‌ها برنامه ریزی خواهد شد و با کمک مردم از این ارزش‌ها تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث اجاره خانه که به بنیان خانواده مربوط می‌شود لذا به دنبال فرهنگ سازی هستیم که مردم نسبت به اجاره دادن منزل خود با دید انصاف، کمک و حمایت از دیگر برادران دینی نگاه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: در حوزه خانواده و جمعیت بنا داریم گفتمان و فضای تبلیغی ناظر بر این حوزه با حضور پزشکان، خیرین شکل بگیرد که اگر بتوانیم خیرین را سوق دهیم به اینکه نیت‌های خیراندیش خود را در حوزه خانواده، جمعیت و پشتیبانی از فرزندآوری و جمعیت دنبال کنند با ارزش خواهد بود.

لازم به ذکر است: یکم تیر ماه سال ۱۳۶۰ سازمان تبلیغات اسلامی با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پر بار اسلامی و تبلور حیات معنوی و تبیین و ترویج شاخص‌های اعتقادی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار