رییس کمیسیون حقوقی و رسیدگیبه شکایات مردمی شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد: شکوائیههای حقوقی مراجعین به شورای شهر همدان به حداقل رسیده است.
به گزارش
تابناک همدان، از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مریم روانبخش در جلسه کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورا، افزود: با توجه به هماهنگی بعمل آمده با ریاست شورای شهر همدان و با تشکیل کارگروه حقوقی موفق شده ایم مشکلاتی که برای شهروندان با شهرداری بوجود میآید کاملا ریشه یابی کرده و جنبههای حقوقی آنرا بررسی و با ارتباطگیری که با شهرداری همدان بعمل میآید نسبت به رفع مشکل نامبردگان اقدام صورت پذیرد.
روانبخش با اشاره به بررسیهای صورت گرفته بر روی پروندههای حقوقی، یادآور شد: بیشتر این پروندهها و مراجعات حاکی از آن است که بر اثر عدم آگاهی و اطلاع کامل شهروندان از قوانین شهرداری و منتج به درخواستهایی میشود که با این قوانین هم خوانی نداشته و باعث سردرگمی و مراجعات بی نتیجه در دوایر مختلف اداری شهرداری میانجامد.
وی اضافه کرد:
کمیسیون حقوقی ورسیدگیبه شکایات مردمی شورای اسلامی شهر همدان سعی دارد با هماهنگیها و مشاورههایی که به شهروندان میدهد از وضعیت درخواست آنها و میزان تحقق آن پس از شور و مشورت با مشاورین فنی و حقوقی و دوایر مختلف شهرداری پاسخ مقتضی به ارباب رجوع را بدهد.