رئیس اتاق اصناف دشتی:
رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتی گفت: در صورت تکرار تخلف اصناف از ادامه فعالیت واحدهای متخلف جلوگیری و پلمب خواهند شد.
کد خبر: ۹۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 22 September 2015
تابناک بوشهر: مجید مختاری صبح امروز در نشست با مسئولان اتحادیه‌های اصناف دشتی اظهار داشت: بازرسان به‌طور جد و بعضاً مسئولین اتحادیه‌ها به‌طور سرزده بر بازار نظارت داشته باشند و اجازه سوءاستفاده به هیچ فردی را در بازار ندهند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتی افزود: از طریق واحد بازرسی ماده 45 و بازرسین اتحادیه‌ها، بازرسان افتخاری و معتمدین بازار و نظارت شخص روسای اتحادیه‌های مربوطه به‌طور دقیق و مستمر بر بازار نظارت صورت گیرد و با متخلفان برخورد، پرونده‌سازی و همان روز جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شوند در صورت تکرار تخلف از ادامه فعالیت واحدهای متخلف جلوگیری و پلمب خواهند شد.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های امروز خانواده‌ها همزمان با بازگشایی مدارس، نظارت بر لوازم‌تحریر، نوشته افزار و اتحادیه پوشاک به جهت عرضه کردن محتاج دانش‌آموزان و دانشجویان، از جمله کیف، کفش و لوازم‌التحریر و به‌خصوص توزیع کتاب‌های درسی است.

مختاری تأکید کرد: برنامه‌ریزی جامعی با همکاری اتحادیه تدوین و در قالب فروش فوق‌العاده اجناس کیف، کفش، البسه، پوشاک و توزیع کتب در نقاط مختلف شهر، بخش‌ها و روستاهای بزرگ با نرخ‌های مصوب و با تخفیف 10 الی 15 درصد به مردم عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به خرید گسترده شهروندان در این ایام اتاق اصناف بازار و قیمت‌ها را به‌طور متوالی و دائم رصد می‌کند و در این راستا با هیچ واحد صنفی تعارفی نخواهیم داشت چنانچه افرادی بخواهند گران‌فروشی کنند با آنان برخورد جدی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتی یادآور شد: ستاد تنظیم بازار و اتحادیه‌ها از هم‌اینک مایحتاج و اقلام جهت ایام محرم و صفر من‌جمله برنج، گوشت قرمز، مرغ، روغن نباتی و شکر را اغلب مهیا کرده و در دست اقدام دارند.

وی افزود: با توجه به مصرف بالای این کاﻻها، باید عاملین توزیع‌کننده را شناسایی کرد که آماده جذب سهمیه اختصاص‌یافته با نرخ مصوب هستند.

مختاری تأکید کرد: جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و مردم دغدغه‌ای در این ایام نداشته باشند دهیاران و شوراهای اسلامی و تعاونی‌های روستا نیز می‌توانند عاملین خود را جهت توزیع این اقلام به اتاق اصناف معرفی کنند.

وی تصریح کرد: اتاق اصناف شهرستان و اتحادیه‌های صنفی برای ارج نهادن به مقام شامخ 4 شهید حوزه اصناف به‌زودی نخستین یادواره این شهیدان والامقام را برگزار خواهد کرد.

رئیس اتاق اصناف دشتی از همکاری و حمایت‌های غلامرضا مهرجو فرماندار دشتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، گروه نظارت شهرستان و فرماندهی انتظامی دشتی، اداره اماکن عمومی، بهداشت، اداره دارایی، شهردار و شورای اسلامی شهر، اداره محیط‌زیست، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی تقدیر کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار