سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: روند صدور مجوزهای لازم برای فعالیت موسسات خیریه و مردم نهاد در هرمزگان سرعت گیرد.
کد خبر: ۹۳۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ 01 February 2021

روند صدور مجوزهای لازم برای فعالیت موسسات خیریه و مردم نهاد در هرمزگان سرعت گیرد

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ علی رئوفی در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان با تبریک دهه فجر و روز زن، با اشاره به اهمیت فعالیت موسسات مردم نهاد، عنوان کرد: افزایش تعداد موسسات خیریه در کشور نشان دهنده رشد و بالندگی افراد جامعه است.

وی در همین رابطه گفت: در کشورهای توسعه یافته بسیاری از فعالیت ها توسط موسسات خیریه و مردم نهاد صورت می گیرد و رشد این نهادها در کشور نشان دهند درک و آگاهی مردم ایران برای کمک به همنوعان است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: هر موسسه، شخص حقیقی و حقوقی که هدفش کارآفرینی، اشتغال، امور خیریه، کمک به مردم، توسعه علم و دانش و پیشرفت استان هرمزگان باشد دفتر امور اجتماعی مکلف است پاسخ استعلام های مورد نیاز را در کمترین زمان ممکن از دستگاه های اجرایی ذیربط اخذ کند و روند صدور مجوزها را تسریع نماید.

رئوفی در همین رابطه خاطرنشان کرد: تسریع در روند صدور مجوزهای لازم برای فعالیت موسسات خیریه و مردم نهاد یک ضرورت برای جامعه امروز است و توسعه منطقی این نهادها می تواند کمک شایانی به کاهش آسیب ها در بخش های مختلف کند.
انتهای پیام/ز259

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار