معاون عمران سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی قم از اجرای پروژه جدول گذاری در برخی کوچه های حاشیه شهر با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی در قالب طرح کرامت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 08 November 2020

به گزارش تابناک قم، سیدعلیرضا میرزائیان با اشاره به قرارگرفتن در آستانه سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی استان قم طرح کرامت را در مناطق حاشیه ای شهر با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی در دست اجرا دارد. 

وی از اجرای طرح جدول گذاری در کوچه های مناطق حاشیه شهر با هدف کاهش مشکلات ساکنین این مناطق خبر داد و گفت: در قالب این طرح به مناسبت روز قم،  بخش دوّم پروژه اجرای جداول کوچه های شهرک فاطمیه به همت سازمان بسیج سازندگی استان قم به اتمام رسیده و برای انجام زیرسازی و آسفالت و بهره برداری نهایی، به مردم شریف ساکن در این شهرک و شهرداری منطقه 6 قم تحویل شده است.

معاون عمران بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم ادامه داد: در این بخش، جدول گذاری کوچه های گلشن 21 و 23 در شهرک فاطمیه به طول 750 متر انجام شده و در بخش اوّل این پروژه نیز در 13 کوچه از کوچه های انارستان، سروستان وگلشن به طول دو هزار متر و با جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر جدول گذاری شده بود.

میرزائیان با بیان اینکه تاکنون مبلغ چهار میلیارد ریال  از سوی این سازمان بسیج سازدگی در قالب طرح کرامت برای اجرای پروژه های مذکور هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با هدف محرومیت زدایی و یاری رساندن به مناطق کم برخوردار و محروم شهری و روستایی، ادامه این پروژه برنامه ریزی شده و در چند روز آینده عملیاتی خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار