استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: علاوه بر اینکه روزانه با تعدادی از شهروندان دیدار داریم بصورت هفتگی هم برنامه ملاقات عمومی داشته و تمام سعی و تلاش همه ما این است که بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.
کد خبر: ۸۰۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 25 December 2019

به گزارش  تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی در نشست اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رفع مشکلات مردم را اولویت اصلی برنامه های خود عنوان کرد و اظهار داشت: طی برنامه های مختلفی سعی کرده ایم ارتباط مردم با مسئولان را بیشتر کنیم تا آنها بی واسطه خواسته ها و مشکلات خود را مطرح کنند.

وی با اشاره به این مهم که از هر فرصتی برای رفع مسائل و مشکلات مردم استفاده می کنیم، افزود: علاوه بر اینکه روزانه با تعدادی از شهروندان دیدار داریم بصورت هفتگی هم برنامه ملاقات عمومی داشته و تمام سعی و تلاش همه ما این است که بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.

استاندار ایلام از تشکیل کارگروه های مختلف برای رفع موانع پیش روی تولید استان خبر داد و تاکید کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از آن جمله است که طی ۲ سال گذشته مسائل و مشکلات ۳۰۰ طرح تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و موانع و مشکلات زیادی برطرف شده است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: در این میان از نیمه دوم سال ۹۶ تاکنون بیش از ۶۷ طرح تولیدی تعطیل شده توسط ۲ ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید احیاء و به چرخه تولید بازگشته است.

در این نشست مسائل و مشکلات سه طرح تولیدی سولفات پتاسیم ایوان، گاوداری ۵۰۰ راسی ایلام و سردخانه مهران در حضور دستگاه های ذیربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت در راستای رفع موانع دستورات لازم توسط استاندار ایلام اتخاذ شد.

گفتنی است در این جلسه استاندار ایلام جهت رفع موانع طرح های مذکور با شهید زاده مدیر عامل بانک کشاورزی و صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران ارتباط تلفنی برقرار کرد که منجر به قول مساعد مسئولان مربوطه جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی طرح های مذکور شد.

در این میان مدیر عامل بانک صادرات کشور قول داد که علی رغم کامل شدن ظرفیت تسهیلات اختصاص یافته به استان، هر تعداد طرح در استان مصوب شود تسهیلات لازم را پرداخت خواهد کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار