مدیرکل ورزش‌و‌جوانان همدان گفت: اتمام قریب به ۷۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از جمله مطالبات ما در سفر ریاست جمهوری به همدان است.
کد خبر: ۷۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 11 August 2015
مدیرکل ورزش‌و‌جوانان همدان گفت: اتمام قریب به ۷۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از جمله مطالبات ما در سفر ریاست جمهوری به همدان است.

به گزارش تسنیم؛سید‌عبدی افتخاری درنشست خبری با ورزشی‌نویسان همدان، اظهار داشت: در استان رسانه همیشه در کنار ورزش همدان موفق عمل کرده که در همین راستا کمال تشکر را دارم.

مدیرکل ورزش‌و‌جوانان همدان با اشاره به وضعیت تیم فوتبال لیگ دسته دو الوند همدان افزود: سال گذشته یدی تیم الوند را وسط فصل رها کرد و از شهرداری خواستیم که این تیم را بگیرد اما آنها قبول نکردند و قره‌باغی وارد میدان شد و گفت تیم الوند را مشروط به این می‌خواهم که شرطی برایم گذاشته نشود و هیئت فوتبال نیز قبول کرد.

وی با اشاره به سخن قره‌‌باغی که گفته بود من کاسبم و به دنبال کاسبی‌ام می‌آیم، بیان کرد: قره‌باغی می‌گوید که تاکنون برای تیم بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است و باید توجه داشت که قره‌باغی آبروی خود را گذاشت و تیم را نگه داشت.

افتخاری با بیان اینکه قره‌باغی از شهرداری ۵۰۰ میلیون خواسته تا تیم الوند را به آن واگذار کند،عنوان کرد: قره‌باغی به ۳۰۰ میلیون تومان هم راضی شده اما تاکنون شهرداری تصمیم نهایی را نگرفته است.

مدیرکل ورزش‌و‌جوانان همدان با اشاره به اینکه از خارج استان برای تیم الوند خریدار آمده است، گفت: فروش تیم را هشت روز به تاخیر انداخته‌ام تا شاید تیم الوند در همدان بماند.

وی با بیان اینکه دستگاه ورزش‌و‌جوانان قانونا نقشی ندارد، تصریح کرد: کل پول ورزش استان همدان ۵۰۰ میلیون تومان است و با این حال به قره‌باغی پیشنهاد دادم که اگر تیم‌داری کند در چهار قسط ۲۰۰ میلیون تومان به آن کمک کنم اما وی قبول نکرد و پول را نقدی می‌خواهد.

افتخاری با اشاره به اینکه رشته‌های قایقرانی، هاکی، هندبال در لیگ حضور دارند، اظهار داشت: باید به سایر رشته‌‌ها نیز کمک شود و نمی توان تمام پول ورزش استان را به فوتبال اختصاص داد.

مدیرکل ورزش‌و‌جوانان همدان با بیان اینکه توقع داریم کلان شهر همدان هر ساله دو میلیارد تومان برای ورزش خرج کند، افزود: اگر شهرداری تیم‌داری کند و الوند را بگیرد به شهرداری کمک می کنیم.

وی بیان کرد: تا جایی که توان داشته باشم از خارج شدن تیم الوند از همدان جلوگیری می‌کنم چراکه این تیم را بومی‌های همدان ساختند و شهرداری و شورای شهر نیز باید در این راستا وارد شوئد.

افتخاری در جواب انتقاد خبرنگاران که باید تیم‌های فوتبال همدان بومی باشند، عنوان کرد: ورزش حرفه‌ای قابل بند و بسط نیست و ناگزیر باید از بازیکنان غیربومی نیز استفاده کرد و این دردی است که داریم.

مدیرکل ورزش‌و‌جوانان همدان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان همدان، گفت: اتمام قریب به ۷۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان، فعالیت در حوزه نرم‌افزاری ورزش از جمله گرفتن میزبانی‌ها و دیگری گرفتن اعتبارات در حوزه جوانان مطالبات ما هستند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت افتتاح پنج پروژه ورزشی را داریم، تصریح کرد: ۱۲ دهکده المپیک در شهرها قرار بود ساخته شود که هیچ کدام کد ۲۱۶ را دریافت نکردند و ما آمدیم تحت یک مجموعه ورزشی زمین راگرفتیم و با پیست دو ومیدانی آن را شروع کردیم و با ساخت زمین‌های مختلف ورزشی آن را می‌سازیم.

افتخاری با اشاره به ورزش استان گفت: تا زمانی که نیک‌بخت استاندار همدان است، ورزش استان با هیچ مشکلی مواجه نمی شود.

مدیرکل ورزش‌و‌جوانان همدان با اشاره به تیم فوتبال پاس همدان، اظهار داشت: چهار تا پنج‌درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است و امسال شرایط بالا رفتن پاس بهتر است.

وی با اشاره به کاندیدا بودن همدان برای پایتخت جوانان جهان اسلام، افزود: پنج شهر از جمله اصفهان، شیراز، همدان، تبریز و مشهد برای این مهم کاندیدا شده‌اند و احتمال تا پای فینال همدان رفتن زیاد است و البته باید توجه داشت اصفهان رقیب سرسخت همدان است.

افتخاری با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی همدان صد درصد ساخته شده، بیان کرد: استان همدان به راحتی می‌تواند ۵۰۰ نفر ورزشکار را در مکان‌های استاندارد جای دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار