شهردار شیراز:می کوشیم تا درآمد حاصل از محل دریافت عوارض مالیات بر ارزش افزوده را تنها صرف اجرای پروژه های عمرانی کنیم تا شهروندان به شکل مستقیم، تاثیر مالیات را در توسعه شهری مشاهده کنند که این موضوع نیز میزان مشارکت و مسوولیت پذیری شهروندان را افزایش می دهد.
کد خبر: ۶۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 21 July 2015
تابناک فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری شیراز:پاک فطرت گفت: با توجه به بهبود جایگاه کشور در عرصه بین المللی، به دنبال توسعه و گسترش صنعت گردشگری در کلانشهر شیراز هستیم.

علیرضا پاک فطرت، در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی فارس افزود: بدون شک در آینده با تحقق این مهم شاهد رونق اقتصادی و ورود سرمایه گذار داخلی و خارجی به فارس و شیراز و رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال خواهیم بود.

وی، ضمن تاکید بر لزوم تلاش مدیران برای تحقق اقتصاد مقاومتی ، اظهار داشت: باید با کار و کوشش بسیار زمینه تقویت بیش از پیش جامعه و تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب را فراهم کنیم.

شهردار شیراز، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره گسترش فرهنگ پرداخت به موقع مالیات توسط مردم، در جامعه اظهار کرد: دولت با بهره گیری صحیح از مالیات های پرداختی تاکنون اقدامات مناسبی را در بخش های مختلف انجام داده است.

پاک فطرت افزود:شهرداری شیراز با استفاده از اعتباراتی که از طریق مالیات بر ارزش افزوده کسب می کند موفق شده با مهندسی ارزشی در هزینه کرد، ضمن اجرای پروژه های متعدد فرهنگی و عمرانی، روند توسعه همه جانبه شهر را شتاب بیشتری بخشد.

وی گفت: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده از سوی مودیان، نقش قابل توجهی در توسعه پایدار ، احداث و تکمیل پروژه های عمرانی در کلانشهر شیراز دارد.

او اظهار کرد:می کوشیم تا درآمد حاصل از محل دریافت عوارض مالیات بر ارزش افزوده را تنها صرف اجرای پروژه های عمرانی کنیم تا شهروندان به شکل مستقیم، تاثیر مالیات را در توسعه شهری مشاهده کنند که این موضوع نیز میزان مشارکت و مسوولیت پذیری شهروندان را افزایش می دهد.

شهردار شیراز افزود:بر این باوریم که توسعه و پیشرفت شهر و اقدامات عمرانی حد و مرز ندارد و تعطیل بردار نیست و به همین دلیل در تمام ایام با تمام توان مشغول تلاش و خدمات رسانی به شهروندان برای عمران و توسعه شهر هستیم.

مالیات بر ارزش افزوده ، مالیات غیر مستقیمی است که مصرف کننده (خریدار) آن را به همراه بهای خرید اجناس و خدمات می پردازد و دریافت کننده (فروشنده) موظف است مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار