تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس با صدور بیانیه‌ای از دولت خواستند تلاش برای تعدیل شاخص‌هایی نظیر بیکاری، فقر و تورم را در صدر برنامه‌ها و اولویت کاری نماینده ارشد دولت و مسئولان اجرایی فارس قرار دهد.
کد خبر: ۶۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 21 July 2015

در بیانیه تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس آمده است: در طول تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی، همواره نام استان فارس و شهر مقدس شیراز به‌عنوان یکی از مراکز امیدآفرین و درخشان در عرصه‌های گوناگون مطرح بوده است.

در این بیانیه اضافه شده است: مردمان فارس همواره در عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی پیش‌رو بوده و نقش بسزایی در خلق افتخارات و فتح قله‌های سرافرازی داشته‌اند و این استان به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری استانی همواره در قله بوده است که از نظر نیروی انسانی در کشور از جایگاه کم‌نظیری بهره می‌برد.

این بیانیه می‌افزاید: این استان همواره در قله، طی سال‌های گذشته به دلیل جولان برخی نیروهای افراط‌گرا و ایجاد التهابات بی‌مورد در عرصه‌های سیاسی از آنچه که باید باشد فاصله بسیار گرفته است.

در این بیانیه تصریح شده است: امروز استان فارس با مشکلات و معضلات عدیده‌ای روبه‌روست، معضلاتی نظیر نرخ بالای بیکاری، خشکسالی، مهاجرت اتباع بیگانه، تلفات بالای جاده‌ای و صنایع فراوان تعطیل‌ شده و یا در آستانه تعطیلی، نرخ بسیار بالای جمعیت زندانی و آمار نگران‌کننده معتادان؛ که تمام این موارد حاکی از آن است که در سال‌های گذشته غفلت عظیمی در توجه به فارس از سوی متصدیان مختلف صورت گرفته و این استان همواره در قله، در این ایام در آستانه بحران قرار دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بر این اساس، تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از بیان رهنمودها و تبیین اولویت‌ها از سوی نماینده محترم ولی‌فقیه در این استان و همچنین ارج نهادن به دغدغه‌های دلسوزانه نمایندگان شریف فارس در مجلس شورای اسلامی، اعلام می‌دارد با توجه به انتصاب استاندار جدید فارس، از دولت محترم تدبیر و امید انتظار می‌رود رفع مشکلات اقتصادی، عمرانی و صنعتی فارس و تلاش برای تعدیل شاخص‌هایی نظیر بیکاری، فقر و تورم در این استان را در صدر برنامه‌ها و اولویت کاری نماینده ارشد دولت و مسئولان اجرایی فارس قرار دهد.

این جبهه در بیانیه خود اظهار داشته است: انتظار می‌رود انتصاب و آغاز به‌کار سید محمدعلی افشانی در کسوت استاندار فارس، از یک‌سو فصل جدیدی از تعامل سازنده و همکاری مشترک میان مجموعه استانداری و نهادها و ارگان‌های مختلف نظیر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در این استان و مجمع نمایندگان فارس و از سوی دیگر، پایان‌دهنده به حواشی و التهابات نابه‌جای سیاسی و غیرسیاسی باشد که در سال‌های گذشته این استان را در معرض خطر و بحران قرار داده است.

برچسب ها: استاندار فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار