مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت: فوت ناشی از تصادف رانندگی در استان کرمانشاه ۱۱ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۹۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 30 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،آرتین کمالی، از فوت ۴۹۶ نفر در اثر تصادفات خبرداد و اظهار داشت: سال گذشته ۳۶۸ مرد و ۱۲۸ زن بر اثر تصادف فوت کردند که درمقایسه با سال ۹۵ که ۴۴۷ نفر فوتی داشته‌ایم آمار افزایش ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه افزود: در سال گذشته ۲ هزار و ۴۲۹ جسد به پزشکی قانونی کرمانشاه ارجاع شده که از این تعداد ۱۶۹۲ نفر مرد و ۷۱۲ نفر زن بوده است که اینآمار نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن ۴۷ درصد افزایش یافته است.

کمالی از تشکیل ۸۶ پرونده قصور پزشکی در سال گذشته خبرداد و گفت: ۴۸ مورد از این پرونده‌ها تبرئه و ۳۸ مورد محکوم شد که در مقایسه با سال ۹۵ با ۹۹ پرونده کاهش ۱۳درصدی داشته است.

وی با اشاره به کاهش ۲.۱ درصدی تصادفات جرحی در سال گذشته، بیان کرد: ۱۰ هزار و ۵۷۲ نفر بر اثر تصادفات جرحی به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۷۳۲۹نفر مرد و ۳۲۴۳ نفر زن بودند این آمار در سال ۹۵، ۱۰ هزار و ۷۰۳ نفر بوده است.

کمالی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۱ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن جان خود را از دست دادند، عنوان کرد: این تعداد شامل ۷ مرد و ۴ زن است که در سال ۹۵ اینتعداد ۲۴ نفر بوده و مرگ ناشی از سوختگی نیز ۶۱ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه با اشاره اینکه مرگ ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در سال گذشته ۱۴۲ نفر بوده است، بیان کرد: از این تعداد ۱۲۷ نفرمرد و ۱۵ نفر زن بوده و اینآمار نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ کاهش ۲۳ درصدی داشته است.

وی تعداد مراجعان به پزشکی قانونی را بر اثر نزاع در سال گذشته ۱۵ هزار و ۷۹۵ نفر اعلام و بیان کرد: این تعداد شامل ۱۱ هزار و ۲۲۲ مرد و ۴۵۷۳ زن است و نسبت به مدتمشابه سال ۹۵ کاهش ۱ درصدی یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: قتل با سلاح سرد در استان کرمانشاه در سال گذشته ۱۸ نفر بوده است که از این تعداد ۱۵ نفرمرد و ۳ نفر زن بوده که درمقایسه با سال ۹۵ با ۱۴ نفر حاکی از افزایش قتل با سلاح سرد است.

کمالی با بیان اینکه سال گذشته ۴۳ هزار و ۱۶۰ مورد معاینه در پزشکی قانونی کرمانشاه انجام شده است، بیان کرد: از این تعداد معاینه ۱۳ هزار و ۴۵۸ مورد زن و ۲۹ هزار و ۷۰۲مورد مرد بودند که این آمار از کاهش ۲۱ درصدی خبر می‌دهد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار