سرمربی تیم‌ملی کشتی ناشنوایان نوجوان:
سرمربی خوزستانی تیم ملی کشتی ناشنوایان نوجوان با اشاره به برپایی اردوی آماده‌سازی تیم در شوش برای حضور در رقابت‌های جهانی 2018 روسیه، گفت: تلاش می‌کنیم از عنوان نایب‌قهرمانی سال گذشته دفاع کنیم.
کد خبر: ۵۸۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 07 April 2018

مسلم شیرزاد در خصوص برپایی اردوی تیم‌های ملی کشتی ناشنوایان نوجوانان و جوانان در شهرستان شوش، اظهارکرد: چهارمین روز اردوی 12 روزه را سپری می‌کنیم. تیم‌های ‌ملی ناشنوایان نوجوانان و جوانان نیز خود را برای حضور در مسابقات جهانی 2018 روسیه آماده می‌کنند.

وی بیان کرد: اردوی شوش اولین اردوی تیم‌ملی کشتی ناشنوایان در سال 97 است و چهار اردوی دیگر در پیش داریم. 26 کشتی‌گیر در این اردو حضور دارند که علی وطن‌پرست از خوزستان نیز در کنار سایر کشتی‌گیران در حال تمرین است.

سرمربی خوزستانی تیم‌ملی کشتی ناشنوایان نوجوان در خصوص آمادگی تیم نیز عنوان کرد: امسال به یک مشکل برخوردیم؛ سال گذشته زمانی‌که خودم سرمربی تیم نوجوانان بودم، بازیکنانی را از مدارس شناسایی و تیم را جمع کردیم ولی برای این دوره از مسابقات که پیش رو داریم، ورزشکاران رده سنی نوجوانان به یک رده بالاتر رفتند و در واقع تیم جوانان تقویت شده است و می‌تواند بهتر از سال گذشته باشد اما تیم نوجوانان کاملا خالی شده است.

وی ادامه داد: اکنون ورزشکاران نوجوان حاضر در اردو خیلی درجه یک نیستند ولی داشته‌های‌مان هستند. ما برای انتخاب ورزشکاران ناشنوا کمی محدودیت داریم و شرایط خاص است و به همین دلیل کمی به مشکل برخوردیم اما تیم را جمع خواهیم کرد.

شیرزاد با اشاره به عناوین دومی و سومی تیم‌ملی کشتی ناشنوایان نوجوانان در جهان، گفت: مسابقات پیش‌رو سومین دوره کشتی ناشنوایان است و تلاش می‌کنیم از عنوان نایب‌قهرمانی سال گذشته دفاع کنیم. بهترین تیم‌های جهان در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند و شرایط آسانی نخواهیم داشت.

وی در پایان با قدردانی از میزبانی شهرستان شوش، عنوان کرد: پنجمین دوره اردوی تیم‌ملی است که در این شهرستان برگزار می‌شود که جا دارد از مسوولان مربوطه قدردانی کنم. در حال حاضر شرایط و میزبانی از این اردو خوب است و من و بازیکنان بسیار راضی هستیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار