نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام گفت: انقلاب ادامه دارد، کلیدی‌ترین جمله‌ای بود که رهبر حکیم انقلاب ایلام فرمودند، معظم له بیان داشتند که انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن ضامن بقاء و استمرار انقلاب و ماندگاری نظام اسلامی است.
کد خبر: ۴۹۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 15 September 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: متاسفانه خیانت انقلابی برخی از خواص در بزنگاه‌های حادثه  تاریخی در ذهن مردم آنچنان خود نمایی می‌کند که در افکار عمومی همیشه ماندگارند، حرکت آنها در فتنه‌هایی مانند فتنه 78 ،88 و فتنه شیخ ساده لوح و فتنه بنی‌صدر و جبهه ملی و نهضت آزادی حکایت از این دارد آنها انقلابیون پشیمان و همگام با دشمنان برای سقوط انقلاب اسلامی در میدان دشمن بازی کردند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: بنابراین امروز انقلابی عمل کردن یاران صدیق  وفادار امام و بالطبع ملت بزرگ ایران، نقشه راه دشمن و مزدورین و انقلابیون دیروز و خائنین امروز را خنثی و نقش بر آب می‌کند و انقلاب پویا و بالنده به راه خود ادامه خواهد داد.

لطفی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه " انقلاب ادامه دارد" تصریح کرد: این جمله کلیدی‌ترین جمله‌ای است که رهبر عزیزمان فرمودند، معظم له بیان کردند انقلاب تمام شدنی نیست و این  آب پاکی روی دست خودی‌ها و انقلابی‌های خائن ریخت که مدعی شدند انقلاب پس از مدتی به پایان راه خود می‌رسد پس نخبگان و یاران صدیق باید شعار من انقلابی‌ام را شعار خود دانسته و آن را به عنوان چراغ راه حال و آینده حفظ کنند.
 
خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس عالی‌ترین و زیباترین جلوهای فداکاری شجاعانه ملت ایران است.

وی ادامه داد: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان فرصتی طلایی برای تبیین درخشان‌ترین مقطع تاریخی ایستادگی و مقاومت ملت در برابر دشمنان است و باید دانش‌آموزان و نوجوانان در مدارس در جریان این موضوع مهم قرار گیرند.

لطفی تصریح کرد: البته آغاز فصل پائیز در ایران اسلامی و شکوفایی فضای علم و دانش و شور نشاط و شادمانی بر ایران اسلامی سایه می‌افکند که باید در این فصل مهم به این موضوع مهم پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس زیباترین و ماندگارترین مقطع تاریخی و سیاسی ملتی است که برای حفاظت و حراست از انقلاب و نظام نوپای اسلامی خویش عالی‌ترین جلوه مقاومت و ایستادگی و ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند و به استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای ثابت کردند که هرگز به انقلاب حمله نکنند شعله‌های انقلاب اسلامی خاموش نشدنی است.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار