فرماندار نمین از راه اندازی اردوگاه دایمی دانش آموزی و دانشجویی در جنگل فندقلو خبر داد.
کد خبر: ۴۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 17 June 2015

به گزارش ایرنا ، سید مهدی جوادی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین ، نبود اردوگاه دانش آموزی در این شهرستان را به رغم برخوداری آن از منابع عظیم طبیعی و خدادادی در منطقه سیاحتی فندقلو غیر قابل توجیه خواند و از راه اندازی مرکزی بعنوان اردوگاه دایمی دانش آموزی و دانشجویی در جنگل فندقلو و اختصاص اعتبار اولیه مورد نیاز آن در جلسه کمیته برنامه ریزی سال جاری شهرستان خبر داد.

او با بیان این که انتظار از آموزش و پرورش در شهرستان فرهنگی نمین بسیار بالاست ، خواستار استخراج و اعلام دلایل افت تحصیلی دانش آموزان منطقه و عدم موفقیت آنچنانی آنان در عرصه کنکور از سوی اعضای شورا و مدیران واحدهای مختلف آموزش و پرورش این شهرستان شد.

وی به مشکلات موجود در زمینه فضاهای آموزشی در سطح شهرستان نمین هم اشاره کرد و خواستار رفع این مشکلات قبل از فرارسیدن سال تحصیلی جدید شد.

مدیر آموزش و پرورش نمین هم از اجرای برنامه های ویژه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در کانون شهید باکری و پنج مدرسه در سطح شهرستان خبر داد و گفت طرح هجرت دانش آموزی هم با شرکت 150 دانش آموز از اول تیرماه در چهار مدرسه منطقه نمین آغاز می شود.

محرم یوسفی گفت نمرات پایان سال دانش آموزان 157 مدرسه شهرستان هم جمع بندی و نقاط ضعف و قوت معلمان و مدیران مدارس مربوطه ارزیابی شده و برای ساماندهی وضعیت پیشرفت تحصیلی و جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان بر این اساس تصمیم گیری و برنامه ریزی خواهد شد.

نمین در 25 کیلومتری شمال شرق اردبیل واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار