رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل از برگزاری ورکشاپ خلاقیت و ایده پردازی تبلیغات با حضور ۳۵ هنرمند در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 16 June 2015

به گزارش مهر حجت مجرد بعد از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی این برنامه هنری در اردبیل گفت: این ورکشاپ طی روزهای ۲۶ لغایت ۲۸ خردادماه ۹۴ در محل مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: این ورک شاپ برای اولین بار  طی سالیان گذشته با هدف بسترسازی و ارتقاء سطح آموزش های تخصصی هنرهای تجسمی و توسعه فعالیت های آموزشی هدفمند انجمن هنرهای تجسمی و بهرمندی از حضور اساتید ملی و مطرح کشوری بصورت کارگاه آموزشی عملی و تخصصی برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان تصریح کرد: ورکشاپ خلاقیت با حضور بیش از سی و پنج هنرمند در گرایش های مختلف هنرهای تجسمی شامل هنرمندان نقاش، تصویرگر، کاریکاتوریست، طراح گرافیک و سایر گرایش های تجسمی در طیف های مختلف برنامه ریزی شده است.

مجرد یادآور شد: فراخوان ثبت نام این ورک شاپ طی ماه های گذشته در رسانه های مجازی منتشر شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امین الهی
|
United States
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
ورکشاپ خلاقیت و ایده پردازی "اونیش امین الهی" با حضور ۳۵ هنرمند در اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ، به همت انجمن هنرهای تجسمی و با مشارکت معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل این ورکشاپ طی روزهای ۲۶ لغایت ۲۸ خردادماه ۹۴ در محل مجتمع فرهنگی هنری " فــدک " اردبیل برگزار شد.
حجت مجرد رئیس انجمن هنرهای تجسمی اردبیل و دبیر ورک شاپ خلاقیت در این باره گفت:
این ورکشاپ برای اولین بار طی سالیان گذشته با هدف بسترسازی و ارتقاء سطح آموزش های تخصصی هنرهای تجسمی و توسعه فعالیت های آموزشی هدفمند انجمن هنرهای تجسمی و بهره مندی از حضور اساتید ملی و مطرح کشوری بصورت کارگاه آموزشی عملی و تخصصی برگزار شد.

ورکشاپ خلاقیت با حضور سی و پنج هنرمند جوان شامل هنرمندان نقاش، تصویرگر، کاریکاتوریست، طراح گرافیک، معمار و عکاس، بمدت سه روز به مدرسی استاد اونیش امین الهی در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردیبل برگزار شد.
موضوع این کارگاه "ایده پردازی در آگهی های تجاری" بود که دو روز اول آن به مباحث تئوری پرداخته شد و با تحلیل ایده های نو در تبلیغات، هنرجویان با روند شکل گیری یک ایده آشنا شدند و در انتهای روز دوم و روز سوم، با کار عملی همراه شد که دانشجویان در قالب گروه های 5 نفره به تمرین نوشتن، پرداختند و ایده هایی را برای یک کمپین تبلیغاتی برای محصول فرضی "عسل" نوشتند. لازم به ذکر است که انتخاب این موضوع براساس نماد و سوغاتی شهر اردبیل "عسل" صورت گرفته است.
مراسم اختتامیه این ورکشاپ در ظهرگاه ۲۸ خردادماه ۹۴ با حضور سید ناصر اسحاقی مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مهدی حمیدی معاو9W
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار