به مناسبت دهه کرامت اجرا می شود:
همزمان با فرارسیدن دهه کرامت کلیه محصولات با تخفیف 30 درصدی در تمامی فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار «شهرما» عرضه می شود.
کد خبر: ۴۶۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰ 30 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، احمد محبی، مدیر عامل سازمان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) بیان کرد: با توجه به فرارسیدن دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) و به منظور ارائه خدمات مطلوب، این سازمان اقدام به عرضه کالاها و اقلام مورد نیاز شهروندان با تخفیف ویژه نموده است.
وی افزود: با توجه به پراکنش مناسب فروشگاه‌های «شهرما» در سطح شهر، شهروندان می‌توانند بدون نیاز به سفرهای درون شهری، مایحتاج مورد نظرشان را از نزدیکترین فروشگاه «شهرما» در منطقه خود تهیه کنند. ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏
محبی عنوان کرد:‌ تمامی محصولات موجود در فروشگاه‌های شهرما علاوه بر تخفیفات دائمی مشمول تخفیفات 30 درصدی می‌شوند که از 8 مرداد ماه آغاز و تا 11 مرداد ماه به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه عنوان کرد: علاوه بر این، انواع روغن جامد و مایع با 5 درصد تخفیف، انواع قند و شکر و لبنیات با 10 درصد تخفیف و برنج با قیمت مصوب ارائه خواهد شد.
مدیر عامل سازمان در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر ارائه تخفیفات به مناسبت دهه کرامت، اجرای برنامه هایی از جمله آذین بندی و نصب بنر تبریک در تمامی فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار «شهرما» فضاسازی و اکران پیام‌های فرهنگی بر روی بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری از دیگر اقدامات سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در این دهه بوده‌است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار