جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: تمهیدات لازم در راستای پوشش امنیتی و انتظامی مناسب اندیشیده شده است و برقراری نظم و امنیت توقفگاه ها، زائرسراها و محل های تردد زائران اربعین در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۴۶۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 28 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و جلسه هماهنگی قرارگاه اربعین حسینی که به میزبانی انتظامی شهرستان قصرشیرین برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به زائران عتبات عالیات برای کارکنان انتظامی استان لوح افتخار و نشان ارادتمندی به اهل بیت (ع) است.

وی در ادامه با تشریح شکل گیری جریان ها و گروه های تکفیری و سلفی در خاورمیانه با طراحی استکبار جهانی به منظور مقابله با گسترش اسلام و کمرنگ کردن فعالیت های فرهنگی و مذهبی جمهوری اسلامی ایران در گسترش اسلام به سراسر گیتی پرداخت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی غرب با تشکیل گروهک های تروریستی قصد نا امن کردن خاورمیانه خصوصا مرزهای جمهوری اسلامی ایران را دارد و در این راه با تجهیز و حمایت مالی و نظامی و گسیل آنان به کشورهای عراق و سوریه  جنگ را در این مناطق گسترش داد.

سرهنگ مرزبانی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم در راستای پوشش امنیتی و انتظامی مناسب اندیشیده شده است و برقراری نظم و امنیت توقفگاه ها، زائرسراها و محل های تردد زائران در دستور کار قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مطالبی را در خصوص اقدامات صیانتی فرماندهان، روسا و مدیران در حوزه رفتاری، ارتقای آموزش تخصصی کارکنان رده های کوپ و پلیس های تخصصی، اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرایم به خصوص سرقت، افزایش نظارت بر عملکرد رده ها و تحکیم مبانی انضباطی را تشریح کرد.

گفتنی است، در ادامه این کارگاه یک روزه  رئیس حفاظت اطلاعات و معاونان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با تشریح برنامه ها و اولویت های ماموریتی سال جاری در حوزه تخصصی با سه محور قرارگاه اربعین حسینی، قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و تهدیدات و آسیب های تحرکات گروهک های تروریستی و آموزش جنگ افزار شناسی سلاح های نیمه سنگین به بیان دیدگاه ها، نظرات، تدابیر و شرح وظایف رده های تخصصی و نظارتی مربوطه پرداختند.#
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار