فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بهترین وضعیت امنیتی بر آذربایجان‌شرقی حاکم است، گفت: اگر کسی نگاه چپی به نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، مردم و نظامیان ما چشم دشمنان را در می‌آورند.
کد خبر: ۴۶۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ 27 July 2017
 محمد حسن خانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان با اشاره به پنجم مرداد که مصادف با سالگرد عملیات مرصاد است، اظهار کرد: منافقین کور دل از خلاهای جنگ استفاده کرده بودند ولی در عملیات مرصاد زمین گیر شدند و تمامی تجهیزاتشان از بین رفت. 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه آذربایجان شرقی در سایه ی تدابیر و فرمایشات رهبری در ارتباط و استقرار امنیت پایدار یکی از استان های امن کشور است، اعلام کرد: آذربایجان شرقی در آیتم های مختلف امنیتی وضعیت خوبی داشته و امنیت کامل در این خطه برقرار است. 

وی با اشاره به همکاری و تلاش و مجاهدت نیروهای امنیتی و انتظامی در جریان انتخابات در استان یادآور شد : با تعامل و همکاری و همدلی ، تمامی ماموریت ها با موفقیت به انجام رسید. 

سردار حسن خانی افزود: اگر کار جهادی نداشته باشیم نمی توان امنیت استان را تامین کرد. نیروهای امنیتی با کمترین تجهیزات این آرامش را برای استان فراهم می کنند. نیروهای انتظامی در حوزه های مختلف تمامی این سختی ها را به دوش می کشند. 

وی تاکید کرد : نیروی انتظامی هیچ گاه شعار نمی دهد، بلکه همواره عمل می کند و این را مردم نیز به خوبی درک کرده اند. تمامی مسئولان مانند یک سرباز پایه کار هستند و همین پایه کار بودن موجب موفقیت استان در عرصه ی امنیت شده است.طبق ارزیابی های دقیق بهترین وضعیت امنیتی بر استان ما حاکم است.طی سال های گذشته در مرز 271 کیلومتری استان کوچکترین ناامنی وجود نداشته است. 

وی ادامه داد : دشمن همواره به دنبال موقعیت و غافلگیر کردن است این نقشه ها با زحمات شبانه روزی نیروهای امنیتی برملا شده و موجب امن شدن مرزهای کشور می شود. 

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به اقدامات وحشیانه ی اخیر داعش اظهار کرد : داعشیان می خواستند در کشور رعب و وحشت ایجاد کنند اما طبق ارزیابی ها حضور مردم در روز قدس و مراسم شب های قدر پر شکوه تر از سال های قبل بود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :