کد خبر: ۴۵۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 12 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛دبیر دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد گفت: از ٤٧٥ نفر متقاضی ثبت نام شده در سامانه جشنواره ٤٠٧ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

«علی غیاثی ندوشن»مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد:از میان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره ١٥٣ فیلم با موضوع مستند ، ٢٢٥ فیلم با محوریت داستانی، ١٠ فیلم در بخش ویژه مستند و ١٢ فیلم در بخش ویژه داستانی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
غیاثی ندوشن ادامه داد: در این دوره از جشنواره استان تهران با ١٥٥ اثر، قم  با ٤٠ اثر و یزد با  ٣٢ اثر بیشترین آثار تولیدی را به خود اختصاص داده اند.
غیاثی با اشاره به استقبال کم نظیر از برنامه های جنبی جشنواره گفت: در امتداد این برنامه ها کارگاه سه روزه فیلم مستند با حضور استاد همایون امامی از ٢٠ لغایت ٢٢ تیرماه  برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: فیلم های آبی کمرنگ و متهمین ردیف بیستم نیز به مناسبت دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند در یزد اکران خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن تقدیر از تلاش های برگزارکنندگان دوره های قبل گفت: فعالیت های اجرایی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهر هنر و رسانه پرواز برگزار می شود.
دبیر دوازدهمین جشنواه ملی فیلم کوتاه رضوی در پایان سخنان خود از اضافه شدن بخش ویژه با محوریت کرامت انسانی در دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه انسانی خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار