به دنبال انتشار گزارش تعطیلی و نیمه‌تمام رها شدن تنها استخر بخش خفر شهرستان جهرم مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس وعده تخصیص اعتبار برای تکمیل این استخر را داد.
کد خبر: ۴۵۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 11 July 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم :رئیس آموزش و پرورش بخش خفر شهرستان جهرم اظهار داشت: به دنبال انعکاس خبر استخر شنای دانش‌آموزی این بخش مدیرکل آموزش و پرورش وعده تخصیص ۶۳۰ میلیون تومان از اعتبارات ارزش افزوده این اداره کل را برای تکمیل استخر داد.  این اعتبار امسال به استخر اختصاص می‌یابد که می‌تواند نقش مهمی در تکمیل این پروژه داشته باشد.

خسرو خوشرونیا افزود: آموزش و پرورش به سهم خود برای تکمیل استخر اقدام کرده امید است که مسئولان شهرستان نیز با تامین اعتبار باقی مانده به تکمیل سریع‌تر این پروژه کمک کنند.

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از تسنیم در سال ۹۳ با اجرای طرح سباح، طرح شنای دانش‌آموزان کلاس سوم، این استخر با هدف اجرای این طرح کلنگ‌زنی شد اما به دلیل کمبود اعتبارات در اسفند ۹۵ تعطیل شد.

براساس صحبت‌های خوشرونیا تامین اعتبار این استخر از محل ماده ۱۸۰ بوده که در سال گذشته ۴۵۰ میلیون تومان به آن اختصاص یافت اما به دلیل تخصیص  صفر درصدی اعتبارات این ماده در سال گذشته این پروژه با تعطیلی روبه‌رو شد. وی کل هزینه برای تکمیل این استخر را ۱٫۵ میلیارد تومان می‌داند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار