معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: هنرمند تجسمی گلستانی به عنوان داور فستیوال جهانی لاک پشت طلایی ٢٠١٧ روسیه انتخاب شد.
کد خبر: ۴۵۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 06 July 2017
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت:هنرمند تجسمی گلستانی به عنوان داور فستیوال جهانی لاک پشت طلایی ٢٠١٧ روسیه انتخاب شد.

قاسم قندهاری، افزود: صالح زنگانی هنرمند گلستانی که هم اکنون به عنوان رئیس انجمن تجسمی استان نیز فعالیت دارد، به عنوان داور فستیوال جهانی لاک پشت طلایی ٢٠١٧ روسیه انتخاب شده است.

وی ادامه داد: پیش از این هم صالح زنگانه برنده رقابت بین المللی لاک پشت طلایی روسیه در سال ٢٠١٥ در بخش پوسترهای سری شده بود.

وی با بیان این نکته که آثار این هنرمند استانی به چندین نمایشگاه داخلی و بین المللی هم راه یافته، افزود: دعوت به نمایشگاه بین المللی پلیس ترکیه با عنوان "جلوگیری از خشونت"، نمایشگاه بین المللی "٤٠ایده" در کشور مکزیک، نمایشگاه بین المللی طراحی گرافیک "نیوفرم" در چین از جمله فعالیت های صالح زنگانه به شمار می رود.

قندهاری در خاتمه یادآور شد: همچنین این هنرمند استانی برنده ورکشاپ استاد پکا لوری گرافیست مطرح فنلاندی و شایسته تقدیر در جشنواره بین المللی "مبارزه با فقر" ایتالیا هم شده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار