مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد خبر داد:
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از احداث 14 فروشگاه شهرما در شهر مشهد طی 4 سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 20 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، احمد محبی در این خصوص بیان کرد: بازارهای ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار شهرما شهرداری به منظور افزایش رفاه شهروندان در خرید و همچنین عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب ایجاد شده است.
وی افزود: تعداد فروشگاه‌های شهرما شهرداری تا قبل از مهر 92 تنها 15 بازار بود که این تعداد در پایان سال گذشته به 29 بازار رسیده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: براساس این آمار طی 4 سال گذشته 14 فروشگاه شهرما در شهر مشهد احداث شده است.
محبی همچنین در خصوص میزان رضایت شهروندان ازفروشگاه‌های شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر میزان رضایت شهروندان از خدمات، کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده در فروشگاه‌های شهرداری مشهد در سال 95 افزایش و به 83 درصد رسیده است.
وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات در بازارهای شهرداری حذف کالاهای خارجی از سطح فروشگاه‌های شهر ما با هدف حمایت از تولیدات داخلی است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد به احداث بازارهای سیار در شهر مشهد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 12 روز بازار، 3 شب بازار، 3 جمعه بازار، یک بازار دام و 2 ایستگاه مصالح در شهر مشهد احداث شده است.
محبی همچنین به احداث بازارهای تخصصی خبر داد و گفت: یکی از اقدامات احداث و راه‌اندازی بازار خودرو مجیدیه با ظرفیت 4 هزار خودرو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار