قائم مقام وزير و عضو ستاد انتخابات وزارت کشور درحالی از برگزاري انتخابات الکترونيکي در مشهد و 8 شهر ديگر کشور خبر می‌دهد که هنوز این موضوع ابلاغ نشده است.
کد خبر: ۴۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 06 June 2015
به گزارش تابناک از خراسان ، معاون سياسي امنيتي فرماندار مشهد گفت: اين موضوع هنوز به صورت رسمي به فرمانداري مشهد ابلاغ نشده است و هنوز چيزي معلوم نيست.
سيد عبد ا... ارجائي افزود: در صورتي که انتخابات در مشهد به صورت الکترونيکي برگزار شود، سرعت کارها افزايش زيادي پيدا مي کند.
این درحالیست که حسينعلي اميري در گفت و گو با ايرنا اعلام کرده بود: در چهارمين جلسه ستاد انتخابات وزارت کشور مقرر شد تا تمهيدات لازم براي برگزاري انتخابات به صورت الکترونيکي در شهرهاي تهران، کرمانشاه، شيراز، مشهد، قم، اصفهان، اهواز، تبريز، کرج و چند حوزه ديگر فراهم شود.وي ادامه داد: در بقيه حوزه هاي انتخاباتي در استان هاي ديگر کشور نيز تمهيدات لازم براي فراهم کردن صندوق هاي شفاف به صورت دستي و غيرالکترونيکي انجام خواهد شد.قائم مقام وزير کشور با بيان اين که انتخابات الکترونيکي 25 فرآيند دارد که 24 فرآيند آن محقق شده است،افزود: فرآيند 25، تهيه صندوق هاي الکترونيکي‌است‌که قرار شد اقدامات مقتضي براي تهيه آن ها به عمل آيد.
گفته مي شود قرار است انتخابات هفتم اسفندماه امسال در 15 درصد شعب اخذ راي کشور به صورت تمام الکترونيکي برگزار شود.
انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري به طور همزمان هفتم اسفندماه امسال برگزار مي شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار