معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد هنری در نمایشگاه قرآن کریم اهواز خبر داد
کد خبر: ۴۱۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 07 May 2017
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد هنری در نمایشگاه قرآن کریم اهواز خبر داد.

ناصر چنانی، در مراسم رونمایی از پوستر یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز با بیان اینکه یک ماه دیگر تا برپایی نمایشگاه قرآن فاصله داریم،‌ گفت: رویکردی که در این نمایشگاه وجود دارد، رویکرد خوبی است.

 وی افزود: مدتهاست همه مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دست به کار شده و بعد از مدت‌ها چنین رویکردی ایجاد شده است.

چنانی با اشاره به فعالیت همه معاونت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای برگزاری نمایشگاهی مناسب در ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: نیاز داریم خود را به این رویداد قرآنی متبرک کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه هنر، در بخش هنرهای نمایشی، تجسمی و آموزشی برنامه‌هایی پیش‌بینی شده اما آنچه ضرورت دارد که مطرح شود هم‌پوشانی با اداره‌ فرهنگ و ارشاد اهواز می باشد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه بسته هنری خوبی برای نمایشگاه فراهم شده است، افزود:این برنامه ها در بخش هنرهای نمایشی، تجسمی، آموزشی و برگزاری ورکشاپ ، کارگاه، نمایشگاه و  اجرای خیابانی پیش بینی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار