آیت‌الله محمدی با انتقاد از اینکه برخی حقوق‌های نجومی می‌گیرند و برخی در فقر به سر می‌برند، افزود: این موارد زمینه‌هایی از ظلم به بشریت است که حضرت مهدی (عج) با ظهور خود با این ظلم بزرگ برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۴۱۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 06 May 2017
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دشمن به دنبال دور کردن ذهن بشریت از فرهنگ مهدوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی جمعه در خطبه‌های نمازجمعه همدان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی عنوان کرد: دشمن به دنبال دور کردن ذهن بشریت از فرهنگ مهدوی است زیرا به خوبی می‌داند که با ظهور منجی عالم بشریت زمینه فساد و ظلم ریشه‌کن خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه باید جشن نیمه شعبان با شکوه بسیار برگزار شود، افزود: با ظهور امام زمان(عج) تمام فقر و بدبختی‌ها از بین می‌رود، بت‌پرست‌ها نابود می‌شوند و دنیایی پر از صلح و صمیمت ساخته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شیعه باید تشنه علم و معرفت باشد و اطلاعات و آگاهی خود را نسبت به زمینه‌های ظهور بالا ببرد و خود را برای این اتفاق عظیم و بزرگ آماده سازد، گفت: آنگاه که مردم دین خود را به دنیای خود بفروشند، دروغ بگویند، قدرتمندان ظلم کنند، در مقابل حق سکوت شود و باطل حق شمرده شود، ظهور نزدیک است.

آیت الله محمدی با انتقاد از اینکه برخی حقوق‌های نجومی می‌گیرند و برخی در فقر به سر می‌برند، افزود: این موارد زمینه‌هایی از ظلم به بشریت است که حضرت مهدی(عج) با ظهور خود با این ظلم بزرگ برخورد خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه یکی از مصیبت‌های آخرالزمان اینست که برخی درس دین را برای دنیا می‌خوانند نه دین، گفت: باید آگاهی خود و دیگران را نسبت به فرهنگ مهدوی افزایش داده و دنیا را آماده ظهور منجی عالم بشریت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید قدردان زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) بود، اظهار داشت: امنیت بی‌بدیل این کشور به خاطر ایثار نیروهای مسلح، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی است.

آیت الله محمدی با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات، این موضوع را زمینه‌ساز تأمین و تقویت امنیت کشور دانست و گفت: باید با آگاهی در انتخابات حضور یافت و اصلح را برگزید.

وی با بیان اینکه برخی در داخل نمی‌فهمند که چه می‌گویند و چه می‌کنند؟ از اظهارات برخی مبنی بر اینکه می‌توان با دیپلماسی با داعش مذاکره کرد تا دیگر در سوریه نجنگیم، انتقاد کرد و گفت: این جریان با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ساخته شده و قصدی جز این ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه باید در هر موقعیت نسبت به مسائل اطراف خود آگاه بود، گفت: تصمیمات نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای هوشمندانه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار