به منظور افزایش سطح آگاهی و شناخت مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی و همچنین ایده پردازان، کار آفرینان و سرمایه گذاران با روش ها وشیوه های نوین برای انجام کسب و کار های نوپا در جامعه و افزایش بهره وری در این مشاغل، کارگاه کاربردی استارتاپ و کسب و کارهای نوپا در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بندرگز برگزار گردید.
کد خبر: ۳۹۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 14 March 2017
 به منظور افزایش سطح آگاهی و شناخت مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی و همچنین ایده پردازان، کار آفرینان و سرمایه گذاران با روش ها وشیوه های نوین برای انجام کسب و کار های نوپا در جامعه و افزایش بهره وری در این مشاغل، کارگاه کاربردی استارتاپ و کسب و کارهای نوپا در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بندرگز برگزار گردید .

این کارگاه با همکاری حوزه مشاور جوان استانداری، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، فرمانداری، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه آزاد بندرگز برگزار شد. 

 این کارگاه یک روزه با تدریس آقای دانیال عباسی مربی و توسعه دهنده ی کسب و کارهای نوپا و با حضور کارکنان و کار آموزان و ریاست مرکز آقای مسعودی ، صفایی مشاور جوان استاندار، حیدری معاون فرماندار بندرگز و بنیامین مرتضی کارشناس فضای تولید و تبادل اطلاعات اداره کل فناوری اطلاعات استان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم ریاست مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان و معاون فرمانداربندرگز ضمن ایراد سخنانی در خصوص موضوعیت کارگاه یکی از مهمترین فاکتور های ایجاد شغل و کار آفرینی را اهمیت دادن به موضوع کسب و کار های نو پا دانستند.

مسعودی تصریح کرد: راه اندازی کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان یکی از بهترین روش ها جهت برون رفت از معضل اشتغال می باشد و سازمان آموزش فنی وحرفه ای به عنوان یکی از متولیان اشتغالزایی در کشور همواره از این رویداد حمایت خواهد کرد.

شایان ذکر است عباسی مربی کارگاه به بیان مباحثی از جمله: مباحث روز کارآفرینی، زیرساخت‌های لازم برای مدیریت کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلف، به‌کارگیری ابزارها و متدولوژی‌های مختلف به‌منظور بالا بردن احتمال موفقیت در کسب‌وکارهای نوپا، آشنایی با راه‌اندازی کسب‌وکار، مدل های کسب‌وکار، توسعه بازار، تیم‌سازی، شبکه‌سازی و هم‌افزایی در کسب و کار های نوپا پرداخت.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار