معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، بر تخصصی شدن فعالیت موسسات خیریه در کرمانشاه تاکید کرد.
کد خبر: ۳۸۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 05 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه،نشست مدیران و نمایندگان مؤسسات خیریه با معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در محل سالن ورکشاپ دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.
منوچهر محمدی، معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در این نشست گفت: مؤسسات خیریه به عنوان بازوی توانمند سازمان بهزیستی عمل می کنند.

وی ادامه داد: با همکاری مؤسسات خیریه می توان گامی مؤثر در راستای جلب و جذب مشارکت های مردمی و خیرین برداشت و این انتظار از مؤسسات می رود که در این راستا با ارائه طرح و ایده جدید فعالیت داشته باشند.

محمدی یادآور شد: سعی می شود در این نشست موانع سر راه بهزیستی و مؤسسات خیریه برداشته شود و ضرورت دارد فعالیت های هر کدام از مؤسسات به سمت تخصصی شدن پیش برود.

این مقام مسئول با بیان اینکه مؤسسات خیریه می توانند با کارآفرینی در رفع مشکلات مددجویان نیز مؤثر باشند، گفت: اشتغال از دغدغه های مهم مددجویان است و استفاده از مددجویان در مؤسسات علاوه بر رفع بیکاری آنها مؤسسات را از پرداخت مالیات معاف می کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۴ مؤسسه خیریه با بهزیستی همکاری دارند و نظارت های ماهیانه توسط کارشناسان بهزیستی برنحوه عملکرد مؤسسات انجام می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار