مسئول اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری ایلام گفت: نخستین خط ویژه تاکسی در مسیر میدان 22 بهمن به سمت میدان امام خمینی(ره) شهر ایلام راه اندازی شد.
کد خبر: ۳۸۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 25 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا سروری اظهار کرد: این خط ویژه با اعتبار 350 میلیون ریال و به طول 450 متر در این مسیر ایجاد و سه ایستگاه نیز برای تخلیه و مسافرگیری تاکسی های درون شهری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه یکطرفه بودن مسیر میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان 22 بهمن دسترسی به مناطق شمالی شهر ایلام را با دشواری همراه کرده بود، اضافه کرد: شهروندان برای دسترسی به مناطق شمالی شهر باید از چهارراه سعدی یا چهارراه سیدالشهدا شهر ایلام تردد کرده و مسافت بیشتری را طی می کردند که نارضایتی هایی در پی داشت.

مسئول اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری ایلام یادآور شد: با اجرای طرح ایجاد خط ویژه تاکسی در این مسیر که مصوب شورای ترافیک استان نیز هست زمینه تردد آسان و بدون مشکل شهروندان به مناطق شمالی فراهم شده و به طور قطع رضایت رانندگان تاکسی را نیز در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این خط تنها مختص تاکسی بوده و تردد هر گونه ماشین شخصی و خودروهای مسافربر شخصی ممنوع است، اظهار کرد: تاکسی های درون شهری از ساعت شش صبح تا 9 شب می توانند برای تردد از این خط ویژه استفاده کنند و از 9 شب تا شش صبح نیز مغازه داران مسیر امکان جابجایی بار و وسایل خود را خواهند داشت.

سروری با اشاره به اینکه ایجاد خطوط ویژه دیگری نیز برای شهر ایلام در دست مطالعه و اجراست، تاکید کرد: مطالعات جامع ترافیک و حمل و نقل و بار شهر ایلام در دست اقدام است که بر اساس آن برنامه های 25 سال آینده شهر ایلام مشخص و به مرور زمان اجرا خواهد شد.

شهر 200 هزار نفری ایلام به دلیل عرض کم خیابان های هسته مرکزی با مشکل ترافیک مواجه است.

با توجه به فعالیت مسافربرهای شخصی در شهر ایلام، ایجاد خطوط ویژه تاکسی همواره یکی از مطالبات تاکسی داران این شهر بوده است./م
ایرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار