محمدنقی لطفی؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز فرزندان شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس در چارچوب مدافعان حرم مشغول جانفشانی و دفاع از حریم اهل البیت (ع) در مقابل گروه های تکفیری و تروریستی در عراق ، سوریه و لبنان هستند.
کد خبر: ۳۷۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 01 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی  در آیین آغاز جشن های سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی در دبیرستان اقا حسین بن علی شهر ایلام اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری عالمی مجاهد و فقیه که نظیر وی را در سده های اخیر شاهد نبوده ایم ، توانست چنان تاثیریدر مناسبات بین المللی قرن 21 بجا بگذارد که با وجود سی و هشت سال از پیروزی همچنان آثار نورانی آن در منطقه و جهان هویداست.
 
وی افزود: تحلیل گران اردوگاه های سرمایه داری غرب و کمونیسم شرق با توجه به نداشتن شناخت از مکتب تشیع نتوانسته اند انقلاب ملت ایران را بخوبی تحلیل کنند، در اردوگاه شرق دین افیون ملت ها محسوب می شد و در غرب نیز اگر از مذهب اسمی برده می شود، این دین هیچ دخالتی در حکومت و مدیریت جامعه ندارد و این دین بی خاصیت تنها در گوشه کلیساها حاکم بود.
 
امام جمعه ایلام یادآور شد:به اذعان همه تحلیل گران و سیاستمداران در اردوگاه های شرق و غرب هیچ انقلابی به اندازه حرکت ملت ایران در بهمن 57 نتوانست ملت های آزاده در اقصی نقاط عالم را تحت تاثیر قرار دهد.
 
 
وی تاکید کرد: امام راحل (ره) عصاره عالمان و عارفان و شخصیتی کم نظیر بودند که تاکنون تنها به جنبه انقلابی ایشان پرداخته شده در حالیکه زهد ، پارسایی ، عرفان و عبادت امام باید بیش از پیش مورد بررسی تحلیلگران قرار گیرد.
 
وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) آینه تمام نمای امیرالمومنین علی (ع) هستند و زهد و تقوای ایشان در وجود رهبر کبیر انقلاب هویداست، امام راحل توانست بار دیگر پرچم اسلام و تشیع را در جهان برافراشته کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: امروز باید منش و شیوه حکومت داری امام راحل (ره) در کتب درسی تشریح شود تا نسل های جدید بیش از پیش با بینش و تفکرات این عارف الی الله و فقیه سیاستمدار آشنا شوند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار