برگزاری کارگاه آموزشی در شرکت آب و فاضلاب استان:
کارگاه يک روزه با حضور دکتر صيدي استاد دانشگاه و مدرس برنامه نظام پيشنهادات در سالن آمفي تئاتر شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه برگزار گرديد.
کد خبر: ۳۶۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴ 31 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ؛معاون برنامه ريزي و منابع انساني شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه هدف از برگزاري اين کارگاه را پيشبرد اهداف سازماني و توسعه مديريت مشارکتي با محوريت نظام پيشنهادات عنوان کرد و گفت: در اين کارگاه  کارشناسان شرکت و سطوح مختلف با روند مشارکت در سازمان و نظام پيشنهادات آشنا شوند.
جهانبخش همه خاني با بيان اينکه در اين کارگاه از تجربيات و دانش استادصيدي از اساتيد مجتمع عالي آموزشي و پرورشي غرب و نقطه نظرات او استفاده شد تصريح کرد: اميدواريم اين کارگاه ها و دوره هاي آموزشي منجر به پويايي  و مسئله محور نمودن سازمان شود.
وي افزود: تلاش داريم با بهبود وضعيت نظام سازماني، خدمات مطلوب تري به مشترکين و ارباب رجوع‌هاي شرکت داده شود.
معاون برنامه ريزي و منابع انساني شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به ابلاغيه شرکت هاي مادر تخصصي وزارت نيرو، شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نيزدر چهارچوب قوانين و دستور العمل‌ها نظام پيشنهادات را در شرکت راه اندازي مي کند .
دکتر صيدي مدرس اين کارگاه آموزشي با بيان اينکه نظام پيشنهادات و مديريت مشارکتي در راستاي دست يابي به اهداف و راهبردهاي نظام مشارکتي است بايستي به گونه اي عمل شود که در هر شرايط از يک نظام پويا و توانمند براي بهره گيري و رسيدن به اهداف مورد نظر در هر سازمان صورت پذيرد، بنابراين لازم است نه تنها کارکنان و کارشناسان و مديران و حتي عموم مردم هم مشارکت براي اهداف مورد نظر سيستم باشند.
وي تصريح کرد: مخاطبان به فعاليت هاي سازمان ها از بيرون نظاره گرتر هستند و مي توانند مسائلي را مطرح کنند که کارکنان و مديران در درون سازمان خود آن را نمي بينند و اين کمک شاياني خواهد کرد.
مدرس کارگاه آموزش مديريت مشارکتي و توسعه پايدار سازماني عنوان داشت: براي رسيدن به يک توسعه پايدار و اقتصاد پويا بايد سازماني مبتني بر توانمندي هاي داخلي داشته باشيم و بايد فرصت کافي به همه کارکنان و مديران مياني داده شود تا بتوانند در توسعه و ساختن جامعه مشارکت کنند و ايده‌هاي جديد ارائه دهند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار