با هدف کسب مهارت‌های ارتباطی بین زوجین؛
کرمانشاه- کارگاه ۲ روزه آموزشی مهارت‌های زندگی خانواده با حضور ۴۰ تن از کارشناسان و مددکاران بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 13 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، کارگاه ۲ روزه آموزشی مهارت های زندگی خانواده امروز سه شنبه با حضور ۴۰ تن  از کارشناسان و مددکاران بهزیستی استان کرمانشاه و معاون امور پیشگیری بهزیستی کرمانشاه در محل سالن فجر این اداره کل برگزار شد.

هدف از برگزاری این کارگاه، کسب مهارت های ارتباطی (حل تعارضات بین زوجین) است.

دکتر فرحناز محمدی، معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: خانواده کوچکترین واحد اجتماعی و مقدس ترین نهاد اجتماعی است.

وی افزود: خانواده بیشترین سهم را در شکل گیری شخصیت افراد دارد و مهترین عامل در ارتقای سلامت روان انسان ها، داشتن یک خانواده سالم است.

**بیشترین طلاق ها ناشی از تعارض بین زوجین است

معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه  تاکید کرد: برای داشتن خانواده سالم چند راه وجود دارد  که اولین آن  بالابردن سطح دانش افراد خانواده و تغییر نگرش است که این تغییر نگرش نیز قطعا به تغییر رفتار منجر می شود.

وی تعارض بین زوجین را مهمترین تهدید برای خانواده سالم دانست و گفت: راه حل منطقی و کارشناسانه برای حل تعارضات می تواند اثرگذار باشد.

دکتر مجید درویش زاده، مدرس این کارگاه  نیز در ادامه گفت: اگر تعارضات کوچک بین زوجین حل و مدیریت نشود تبعات خطرناک آن تار و پود زندگی را در برمی گیرد.

وی افزود: آمارها نشان می دهد که بیشترین  طلاق ها ناشی از تعارضات حل نشده بین زوجین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار