مدیر‌کل بهزیستی کرمانشاه:
مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مربیان آموزش و پرورش در صورت مشاهده مشکل خاصی از سوی دانش‌آموزان به‌جای برخورد غیر‌اصولی و حذف آن‌ها از کادر آموزشی، مشکل را با متولیان امر در میان بگذارند.
کد خبر: ۳۳۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 24 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، امید قادری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کارگاه 2 روزه تربیت مربی طرح مشارکت‌های اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان که با همکاری آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: لزوم فعالیت و همکاری بهزیستی، به‌زیستن یعنی بهتر زندگی کردن است.

مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه به فعالیت‌های انجام شده در این راستا اشاره کرد و گفت: مربیان آموزش و پرورش درصورت مشاهده مشکل خاصی از سوی دانش‌آموزان به جای برخورد غیر‌اصولی و حذف آن‌ها از کادر آموزشی، مشکل را با متولیان امر درمیان بگذارند، تا بتوانیم این آینده‌‌سازان کشور را از آسیب‌های ممکن برحذر داریم.

 رئیس مراقبت‌های آموزش وپرورش استان کرمانشاه نیز هدف از این کارگاه 2 روزه را برخورداری دانش‌آموزان از حس استقلال‌طلبی از حساسیت‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: امروز باید به فکر بستری از افراد متخصص باشیم تا آسیب‌های موجود کمتر فرزندان ما را تهدید کند.

حیدر‌علی رضائیان از ویژگی‌های این طرح مشارکت دانش‌آموزان در طرح و در جریان گرفتن آن‌ها  دانست و تصریح کرد: این طرح امسال به‌صورت آزمایشی انجام می‌شود.

فرحناز محمدی معاون پیشگیری آسیب‌هایی اجتماعی در این کارگاه جامعه را مدیون خدمات بهزیستی معرفی کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان سنین نواجوانی (12 تا 18سالگی) باید در فعالیت‌های اجتماعی مشارکت داد.

معاون تربیت بدنی آموزش وپرورش استان کرمانشاه دراین کارگاه نیز گفت: آسیب اجتماعی تعریفی دارد که بعضی از افراد این تعریف را رعایت نمی‌کنند.

سلمان محمدی با بیان اینکه باید به‌دنبال علت آسیب‌دیدن دانش‌آموزان بود و نباید با برخورد غیر‌منطقی آن‌ها را از مدرسه اخراج کرد، متذکر شد: آسیب‌های اجتماعی درب خانه تک‌تک ما را می‌زند و هر کدام به نوعی با این نوع آسیب‌ها درگیر هستیم، چرا که دشمن هم دراین رابطه ساکت ننشسته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار