با حضور 50 تن از کارشناسان اداره پذیرش بهزیستی؛
برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی در فرایند مددکاری با هدف ارتقای سطح علمی و به روز رسانی دانش و اطلاعات کارکنان فعال این بخش و در راستای ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 02 November 2016



به گزارش تابناک ،«کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی در فرایند مددکاری» با هدف ایجاد ارتباط تعامل مناسب مددکاران و مددجویان با حضور 50 نفر از کارشناسان حوزه ادارۀ پذیرش بهزیستی شهرستان های استان و با هماهنگی معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی در محل ورکشاپ دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.
برگزاری این کارگاه با هدف ارتقای سطح علمی و به روز رسانی دانش و اطلاعات کارکنان فعال این بخش و در راستای ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف انجام گرفت.
این کارگاه آموزشی همچنین با هدف رفع موانع مخدوش کننده ارتباط بین مددکاران و مددجویان برگزار شد.
شایسته کرم خانی مدرس این کارگاه آموزشی ضمن بیان نکاتی در خصوص اهمیت و جایگاه ارتباط مؤثر بین مددجویان و مددکاران، تصریح کرد: هدف ما در این دوره آموزشی بیان اهداف و مبانی اصلی ایجاد ارتباط دوسویه است.
وی اضافه کرد: سازمان بهزیستی برپایه ارتباط شکل گرفته و تعامل بین مددجویان و مددکاران نیز از جمله مباحث با اهمیت است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
کرم خانی با اشاره به اینکه در این کارگاه آموزشی به دنبال اهداف آموزش ارتباط مؤثر با تأکید بر فرایندهای مددکاری هستیم، افزود: برقراری ارتباط مؤثر از سوی مددکار با مددجو در سازمان بهزیستی ضرورت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار