کد خبر: ۲۹۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 14 September 2016
به گزارش تابناک یزد،با پايان يافتن کارگاه پنج روزه‌ي تربیت مدرس 20 مهارت پیشگیری رشدمدار در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان يزد، برگزاري دوره‌های آموزشی اين مهارت‌ها براي جوامع هدف آغاز می‌شود.

 "سیدعلی اصغر رفاهی" معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد مراسم اختتامیه كارگاه تربيت مدرس مهارت‌هاي رشدمدار که با حضور مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و مسئولان ادارات آموزش و پرورش استان برگزار شد، با تشریح برنامه رشدمدار و اهمیت و ضرورت آن، گفت: با توجه به حمایت سایر دستگاهای دست اندرکار و با استفاده از ظرفیت اساتیدی که در این دوره شرکت داشتند از هفته آینده برگزاری دوره‌ها را برای جامعه هدف آغاز می‌کنیم.

"جمال قضاوتی" دادستان عمومی یزد نيز با تقدیر از برگزاری چنین دوره‌هایی و توجه به آموزش نسل‌های آینده، گفت: در بحث پیشگیری که به عنوان اولویت کشور مدنظر قرار گرفته، نیاز به همیاری و حمایت تمام دستگاها به خصوص آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت وجود دارد تا با ايجاد نهضتی در این بحث، شاهد اثرات مثبت آن در آینده باشیم.

گفتني است؛ در پایان اين مراسم به شركت‌كنندگان در اين كارگاه گواهی حضور در دوره به همراه لوح تقدیر به امضای "محمدرضا حبیبی" ریيس کل دادگستری استان اهدا شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار