کد خبر: ۲۹۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 14 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از بازسازی واقعه غدیر در یزد به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دهه امامت و ولایت در این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمدشریف حسینی کوهستانی،  در جلسه مشترک رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر با خبرنگاران با اشاره به برنامه های پیش بینی شده توسط این بنیاد در استان یزد اظهار داشت: علاوه بر برنامه های تدارک دیده شده، از برنامه های تشکل‌های غیردولتی نیز در طول این ایام حمایت می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین برنامه های مربوط به واقعه غدیر، بازسازی این واقعه در قالب نمایشی است، عنوان کرد: بنیاد بین المللی غدیر نیز در این برنامه مشارکت و همراهی می کند.

حسینی کوهستانی از اعزام مبلغان دینی به مدارس و مساجد به منظور تبیین موضوع ولایت و واقعه غدیر خبر داد و اظهار داشت: به این منظور گفتمان‌های دینی نیز پیش بینی شده که در طول این دهه به تدریج برگزار می شود.

وی، برگزاری دوره های امام شناسی، غدیرشناسی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و فرهنگی با محوریت غدیر و ... را نیز از دیگر برنامه های این ایام برشمرد و افزود: بیش از ۳۰ هزار نفر نیز در روز عید غدیر اطعام می شوند.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر بر لزوم عزم همگانی برای احیای واقعه غدیر تاکید کرد و بیان داشت: واقعه غدیر نباید در جامعه اسلامی کمرنگ شود زیرا غدیر احیاگر اهمیت ولایت است و با همین نعمت ولایت است که کشور ما در امنیت و آسایش به سر می برد.

حسینی کوهستانی همچنین بر لزوم حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در برنامه های غدیر تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه ها می توانند در اطلاع رسانی برنامه های ایام دهه امامت و ولایت بسیار اثرگذار عمل کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار