کارگاه پنج روزه تربیت مدرس بیست مهارت پیشگیری رشدمدار در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری به پایان رسید و دوره های آموزشی آغاز می شود.
کد خبر: ۲۹۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 13 September 2016
به گزارش تابناک یزد، در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور دادستان محترم عمومی و انقلاب یزد، مدیرکل محترم کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، مسئولین ادارات آموزش و پرورش استان برگزار شد سیدعلی اصغر رفاهی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد ضمن تشریح برنامه رشدمدار و اهمیت و ضرورت آن،گفت: با توجه به حمایت سایر دستگاهای دست اندرکار و با استفاده از ظرفیت اساتیدی که در این دوره شرکت داشتند از هفته آینده برگزاری دوره ها را برای جامعه هدف  آغاز می کنیم.
 در ادامه جمال قضاوتی، دادستان عمومی یزد ضمن تقدیر از برگزاری چنین دوره هایی و توجه به آموزش نسل های آینده گفت: در بحث پیشگیری که به عنوان اولویت کشور مدنظر قرار گرفته نیاز به همیاری و حمایت تمام دستگاها به خصوص آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت وجود داریم تا انشالله نهضتی در این بحث رخ داده و شاهد اثرات مثبت آن در آینده باشیم.
 در پایان مراسم گواهی حضور در دوره به همراه لوح تقدیر به امضای محمدرضا حبیبی، ریاست کل دادگستری استان به شرکت کنندگان اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار