مسئول واحد نمایش حوزه هنری ایلام از برگزاری کارگاه سه روزه‌ی آموزش تعزیه با همکاری انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 05 September 2016

مسئول واحد نمایش حوزه هنری ایلام از برگزاری کارگاه  سه روزه‌ی آموزش تعزیه با همکاری انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛«حشمت‌اله آقایی»  اظهار کرد: واحد هنرهای نمایش حوزه هنری ایلام در راستای وظایف ذاتی خود و ضرورت آموزش نمایش تعزیه با توجه به نزدیک‌ شدن به ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان یک دوره‌ی سه روزه آموزش تعزیه برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این کارگاه  از روز چهارشنبه 17 شهریور تا جمعه 19 شهریور ماه 95 برای اولین بار اقدام به برگزاری کارگاه آموزش تعزیه با مشارکت انجمن نمایش بسیج هنرمندان برگزار می‌شود، از تمام علاقه مندان و فعالان این رشته دعوت کرد تا در این دوره ی تخصصی که با حضور استاد حاج «مرتضی صفاریان» از پیشکسوتان هنر تعزیه اعزامی از مرکز هنرهای نمایش حوزه هنری مرکز برگزار شود، حضور یابند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری ایلام گفت: ساعت شروع این کارگاه در نوبت صبح8:30 دقیقه و در نوبت بعدازظهرها 15:30 خواهد بود و برای هنرمندان شرکت کننده در این دوره گواهینامه ی حضور در کارگاه صادر خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار