کد خبر: ۲۵۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۰ 27 June 2016
به گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی روز یکشنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر چابهار اظهار داشت: کارتن خواب های این شهرستان هیچگونه امکانات رفاهی و جایی برای اسکان ندارند و در طول سال با گرما، سرما و بدون غذای گرم در کنار خیابان و پارک ها زندگی می کنند.
وی از نهادهای حمایتی دولتی به ویژه بهزیستی و سازمان های مردم نهاد خواست در این زمینه بصورت جدی و عملی ورود پیدا کنند.
وی خواستار برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در چابهار شد و گفت: هیچ توجیهی ندارد که خرده فروشان مواد مخدر با خیال آسوده در مکان های مختلف و آشکار در این شهرستان به فعالیت مشغول باشند.
فرماندار چابهار ادامه داد: روحانیان و معتمدان محلی نقش موثری در ارشاد و راهنمایی مردم دارند و باید مضرات و آسیب های مواد مخدر را برای افراد آگاه سازی کنند.
مدیر موسسه ترک اعتیاد حیات یافتگان چابهار نیز گفت: این موسسه از سال 1392 فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده و تاکنون بیش از سه هزار نفر معتاد به مواد مخدر را ترک داده است.
مسلم بشکار اظهار داشت: بیش از 40 درصد از مراجعان به این کمپ ترک اعتیاد براساس بررسی های انجام گرفته در سالهای اخیر سالم و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.
وی خواستار همکاری بیشتر نهادهای دولتی و خیران برای اداره بهتر کمپ ترک اعتیاد حیات یافتگان چابهار شد.
امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین(ع) چابهار نیز گفت: مبارزه با مواد مخدر به شکل واقعی در این شهرستان انجام نمی شود و فروشندگان مواد مخدر با خیال راحت به کار خود مشغول هستند.
مولوی عبدالرحمن ترنج زر اظهار داشت: کسانی که در کار خرید و فروش مواد مخدر در این شهرستان فعالیت می کنند افراد با تمکن مالی بالا هستند.
رئیس شورای اسلامی چابهار نیز گفت: تردد معتادان به مواد مخدر، متکدیان، کارتن خواب و افراد فاقد خانه و مسکن چهره زشتی را در این بندر ایجاد کرده که نیاز به رسیدگی دارند.
معین الدین سعیدی خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی با فروشنگان مواد مخدر در خیابانها و کوچه های چابهار به شدت برخورد کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
توی اون هوای جهنم کارتن خاب ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار