اعضای شورای اسلامی چهاردانگه اعلام کردند: اتمام پروژه ایستگاه مترو چهاردانگه به ۵۴۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ 08 May 2024

به گزارش تابناک تهران، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چهاردانگه به همراه سرپرست شهرداری، از پروژه ساخت ایستگاه مترو چهاردانگه بازدید کردند.

در این بازدید که روز چهارشنبه انجام شد،حاضران ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه، مشکلات و موانع موجود را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

اتمام پروژه ایستگاه مترو چهاردانگه به ۵۴۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

عملیات ساخت ایستگاه متروی چهاردانگه به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی این شهر مطرح است و در قالب پروژه ای فرا منطقه ای از آن یاد می شود. این پروژه تاکنون ۳۸.۹۲ درصد پیشرفت داشته و تا تاریخ یازدهم مهرماه سال ۱۴۰۴ به صورت ماهانه ۳۰میلیارد تومان و در مجموع ۵۴۰ میلیارد تومان بودجه نیازمند است.

رئیس و اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری چهاردانگه در این بازدید ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در روند اجرای ایستگاه متروی چهاردانگه، خواستار رفع موانع و مشکلات موجود شدند.

آنها همچنین ابراز امیدواری کردند که با تامین اعتبارات لازم، انشاالله در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه مهم در موعد مقرر خواهیم بود.

اتمام پروژه ایستگاه مترو چهاردانگه به ۵۴۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

ایستگاه مترو چهاردانگه در ادامه خط مترو ۳ آزادگان به سمت اسلامشهر واقع شده و پس از اتمام، نقش مهمی در جابجایی مسافران و کاهش بار ترافیکی این منطقه خواهد داشت.

شهر چاردانگه در شهرستان اسلامشهر در جنوب غربی پایتخت قراردارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار