کد خبر: ۱۱۶۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶ 05 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مصطفی صداقت مربی تیم فوتبال نساجی عصر امروز در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران گفت:

صحبت کردن در مورد شرایط فنی و انگیزه‌های روانی تیم پرسپولیس در رقابت حساس بالای جدول توضیح واضحات است.

تیم ما هم تکلیفش معلوم بوده و است. فقط یک راه چاره داریم؛ این‌که مبارزه کنیم و امیدواریم فردا اتفاقات خوب را به سود تیم خودمان رقم بزنیم.

وی افزود: برای ما همه بازی‌ها دشوار بود. شرایط جدولی این را ایجاب می‌کرد که از زمان تحویل گرفتن تیم نساجی همه بازی‌ها برای‌ ما دشوار و حساس باشد. از روز نخست که آقای الهامی تیم را تحویل گرفت در اتاق کارش یک جدول ۱۴ تیمی را قرار داد که نساجی در آن جدول نبود.

مربی تیم نساجی خاطرنشان کرد: ما تازه به این جدول اضافه شدیم و رقابت‌مان شروع شده که تیم را در این جدول نگه داریم. با احترام به تیم‌های مقابل حریف ما همیشه جدول بود و فردا هم شرایط برای ما مستثنی نیست.

صداقت تصریح کرد: نتایج کسب شده اخیر ما را به جدول برگرداند. اما رقابت‌ ما تا روز آخر در پایین جدول ادامه دارد. راهی جز این که خوب تمرین و مبارزه کنیم و با هوش و دقت مقابل حریفان قرار بگیریم نداریم. فردا هم به دنبال ایجاد بهترین شرایط در بازی هستیم.

وی درباره تغییر سرمربی پرسپولیس با بیان این‌که جای یحیی گل‌محمدی در لیگ خالی است، گفت: امیدوارم به زودی باز هم ایشان را در لیگ ببیینم. به نظرم در پرسپولیس تغییر کادر فنی رخ نداد 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار