کد خبر: ۱۱۶۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶ 28 April 2024

در سفر به جزیره کیش در استان هرمزگان، با جذابیت‌ها و شگفتی‌های زیادی مواجه خواهید شد که هم شامل اوقاتی است که در حال گشت‌وگذار در جزیره هستید و هم لحظاتی که در محل اقامت خود سپری می‌کنید. برای انتخاب هتل در جزیره کیش، گزینه‌های متنوعی از لوکس تا معمولی پیش‌روی شما قرار دارد که می‌توانید با توجه به بودجه و الویت‌هایتان برای رزرو هتل اقدام کنید. در این میان، هتل پارسیان کیش، علاوه بر اقامتی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی، امکانات و خدمات رفاهی ایده‌آلی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به این شکل بتوانید از هر لحظه از سفر خود، خاطره خوبی برجای بگذارید. منوی صبحانه هتل پارسیان کیش ازجمله مواردی است که در جلب رضایت مهمانان هتل نقش زیادی دارد. تنوع و کیفیت صبحانه هتل پارسیان کیش به شما این امکان را می‌دهد تا هر روز از سفر خود را با انرژی خوبی آغاز کنید و برای گذران اوقاتی خوش در بین جاهای دیدنی جزیره آماده شوید. در ادامه مطلب علاوه بر معرفی این هتل معروف و محبوب، نگاهی به سفره صبحانه هتل پارسیان کیش نیز خواهیم داشت.

منوی صبحانه هتل پارسیان کیش

معرفی هتل پارسیان کیش

اگر جزو کسانی هستید که برای اقامت در طول سفر به کیش، به‌دنبال هتل‌های اقتصادی، خوش قیمت و مقرون‌به‌صرفه هستید، بدون شک با نام هتل پارسیان روبه‌رو خواهید شد. این هتل 3 ستاره، به داشتن قیمت منصفانه و همچنین خدمات و امکانات رفاهی باکیفیت و مناسب شهرت دارد و به همین دلیل است که در بین مسافران و گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است. از دیگر مزیت‌های هتل پارسیان، می‌توان به موقعیت مکانی عالی و قرارگرفتن در مجاورت دریا اشاره کرد که ساحل‌گردی و انجام تفریحات آبی را برای مهمانان خود، آسان و لذت‌بخش کرده است؛ همچنین منوی صبحانه هتل پارسیان کیش، با کیفیت و تنوع عالی، به شما این فرصت را می‌دهد تا روزی شاد، پرانرژی و مفرح را در زیباترین جزیره ایران، آغاز کنید. در نظرات مهمانان این هتل، امتیازات عالی به سفره صبحانه هتل پارسیان کیش داده شده است که خیال شما را درباره کیفیت غذای رستوران آن، آسوده می‌کند.

در هتل پارسیان، ۹۸ واحد اقامتی وجود دارد که در ۲ طبقه پراکنده شده‌اند و برای پذیرایی از مهمانان امکانات و وسایل مناسبی را در دل خود جای داده‌اند. مبلمان شیک و راحت، تلویزیون، حمام اختصاصی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تخت راحت و مناسب، اینترنت رایگان و غیره از مهم‌ترین تجهیزات و خدماتی است که در تمام اتاق‌های این هتل معروف به چشم می‌خورد.

صبحانه هتل پارسیان کیش؛ یکی از امکانات هتل

اگر برای برنامه سفر سه روزه به کیش آماده می‌شوید و درحال انجام مقدمات ضروری برای سفر به این جزیره زیبا هستید، می‎توانید برای رزرو هتل، گزینه‌های خوش قیمت مانند هتل پارسیان را در الویت قرار دهید؛ چراکه در این مدت زمان محدود، بیشتر زمان خود را درحال گشت‌وگذار در بین مکان‌های دیدنی و تفریحی جزیره خواهید بود و ساعات حضور شما در هتل به استراحت محدود خواهد شد. البته برای رزرو هتل کیش، برای هر بودجه و سلیقه‌ای، گزینه‌های بی‌شماری وجود دارد که اقامتی خاطره‌انگیز و دلچسب را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

خدمات و امکانات هتل پارسیان کیش

در نگاهی دیگر برای آشنایی با هتل ۳ ستاره پارسیان کیش، می‌توانیم به بررسی امکانات و خدمات این هتل بپردازیم. وقتی نام هتل‌های ۳ ستاره به‌میان می‌آید، اکثر افراد این تصور را دارند که قرار است با اقامتگاهی با خدمات و شرایط اقامتی معمولی روبه‌رو شوند، این درحالی است که در هتل پارسیان کیش، می‌توانید علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خود از امکانات و خدمات مطلوبی بهره‌مند شوید.

در قدم اول باید بدانید که منوی صبحانه هتل پارسیان کیش با انواع صبحانه ایرانی و فرنگی، از خدمات رایگان هتل محسوب می‌شود و می‌توانید اولین وعده غذایی روزانه خود را در بوفه و یا اتاق خود میل کنید؛ همچنین خدمات پذیرش 24 ساعته هتل پارسیان و پرسنل آموزش‌دیده و خوش برخورد این هتل، برای رفع هرگونه مشکل و نیازی در طول ساعات شبانه‌روز دردسترس شما هستند تا به این شکل اقامتی بی‌دغدغه و دلچسب را برای‌تان فراهم کنند. برخی دیگر از مهم‌ترین و اصلی‌ترین امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل پارسیان که برای جلب رضایت و ایجاد آسایش مسافران درنظر گرفته شده است، به شرح زیر است:

  • پارکینگ
  • رستوران با منوی متنوع و باکیفیت
  • کافی‌شاپی دنج و با دکوراسیون جذاب
  • سالن آرایش و زیبایی
  • تاکسی سرویس
  • خدمات کافی‌نت مانند کپی، فکس و...
  • اتاق چمدان
  • فضای سبز
  • صندوق امانات
  • خدمات خشک‌شویی
  • خدمات لباسشویی
  • خدمات باربری
  • خدمات خانه‌داری

صبحانه هتل پارسیان شامل چه مواردی می شود؟

حالا که با محبوب‌ترین هتل 3 ستاره جزیره رویایی کیش آشنا شدید، نوبت به معرفی سفره صبحانه هتل پارسیان کیش رسیده است. از آنجایی که قرار است بعد از استراحت شبانه، برای شروع یک روز پرماجرا و مفرح در جزیره شگفت‌انگیز و تماشایی کیش آماده شوید، باید یک صبحانه کامل و خوشمزه میل کنید تا انرژی لازم برای ساعت‌ها گشت‌وگذار در بین جاهای دیدنی و تفریحی کیش را داشته باشید. خبر خوب این است که منوی صبحانه هتل پارسیان کیش برای هر سلیقه و ذائقه‌ای، انواع غذاهای سرد و گرم را با کیفیتی عالی فراهم کرده است. همان‌طور که اشاره شد، ررزو اتاق در هتل پارسیان با صبحانه رایگان همراه است که می‌توانید با توجه به انتخاب خود آن را در بوفه صبحانه و یا اتاق خود میل کنید.

سفره صبحانه هتل پارسیان کیش

صبحانه این هتل به‌صورت سلف سرویس است تا به این شکل بتوانید هر آنچه را که دوست دارید برای صرف یک صبحانه لذیذ و دلچسب انتخاب کنید. در منوی صبحانه این هتل انواع نوشیدنی سرد و گرم مانند قهوه، آبمیوه طبیعی، چای، نسکافه و غیره به‌چشم می‌خورد؛ همچنین با وجود انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و صبحانه سرد و گرم مانند خوراک لوبیا، عدسی، تخم مرغ، عسل، پنیر، مربا، کره و غیره به‌همراه نان تازه و گرم، صبحی سرشار از انرژی و خوشی را شروع کنید.

سخن پایانی

در این مطلب، به معرفی یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های کیش به‌نام هتل پارسیان پرداختیم. این هتل، با موقعیت مکانی عالی و امکانات و خدمات مطلوب شناخته می‌شود و برای آن دسته از افرادی که به‌دنبال اقامتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستند، بسیار مناسب است. در بین تمام امکانات اقامتی که برای شما فراهم شده است، نمی‌توان از تنوع و کیفیت منوی صبحانه هتل پارسیان کیش غافل شد. اهمیت صرف صبحانه‌ای لذیذ، باکیفیت و کامل در طول سفر به این دلیل است که به شما در سپری کردن یک روز پرانرژی و خاطره‌انگیز برای بازدید از جذابیت‌های زیباترین جزیره ایران، کمک می‌کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

برچسب ها: کیش ، هتل ، سفر ، رپرتاژ آگهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار