رئیس دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان گفت: باتوجه به این‌که هر ساله برداشت پسته را داریم و جزئی از فرهنگ رفسنجان محسوب می‌شود و در کنار آن معادن غنی مس را داریم، بایستی یک روز باتوجه به این موضوعات به عنوان یک رویداد ملی نام‌گذاری و ثبت شود که در تقویم ماندگار بماند.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵ 21 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، مجید حجت ظهر امروز دوم اردیبهشت‌ماه در جلسه بررسی موانع برپایی نمایشگاه گردشگری تهران و اهداف اتاق بازرگانی در حوزه گردشگری در سال جدید اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات در جهت پیشبرد اهداف و تسهیل در روند برنامه‌ریزی، تنظیم تقویم رویدادهای گردشگری و رفسنجان‌شناسی است.

وی افزود: ما با حضور در نمایشگاه گردشگری تهران به نحوی توانستیم رفسنجان را به کشور معرفی کنیم و پتانسیل‌های این شهرستان را در معرض نمایش قرار دهیم.

حجت با بیان این‌که پتانسیل‌های بالایی در زمینه فرهنگ‌و هنر داریم و از هنرمندان با استعدادی در شهرستان برخوردار هستیم، عنوان کرد: جامعه هنری شهرستان پای کار بیاید و هنرمندان با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود آثاری را با موضوع معرفی رفسنجان تولید کنند ما نیز با رایزنی‌ها در اتاق ایران مکانی را برایشان فراهم خواهیم کرد تا نمایشگاهی برپا شود و هنرمندان به معرفی رفسنجان بپردازند.

وی با اشاره به اینکه رفسنجان سرشار از معادن غنی مس و زمین‌های حاصلخیز پسته است و همچنین اتاق رفسنجان دبیرخانه دائمی جشنواره ملی پسته را برعهده دارد، بیان کرد: باتوجه به این‌که هر ساله برداشت پسته را داریم و جزئی از فرهنگ رفسنجان محسوب می‌شود و در کنار آن معادن غنی مس را داریم، باتوجه به این موضوعات، یک روز به عنوان یک رویداد ملی در هر حوزه نام‌گذاری و ثبت شود که در تقویم ماندگار بماند.

حجت در پایان با اشاره به رویداد کرمان آیدکس، گفت: رویداد بزرگ کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که سعی داریم دو پنل برای شهرستان رفسنجان فراهم کنیم تا در این رویداد حضور داشته باشیم و با توجه به پتانسیل‌های بالای رفسنجان بتوانیم سرمایه‌گذار جذب کنیم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار