پایان چهارمین دوره رقابت‌های فوتسال مدیران و رؤسای صنعت نیشکر؛
در یک بازی تماشایی و نفس‌گیر، تیم فوتسال کشت و صنعت نیشکر دهخدا با غلبه بر تیم میرزا کوچک‌خان، فاتح چهارمین دوره رقابت‌های فوتسال مدیران و رؤسای صنعت نیشکر شد.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 13 February 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این تیم که برای اولین‌بار به فینال مسابقات راه‌یافته بود، با ارائه یک بازی کم‌نظیر با ۲ گل، حریف خود را از پیش رو برداشت و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در این دوره از رقابت‌ها که با حضور هشت تیم در ۲ گروه و به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، تیم نیشکر میرزا کوچک‌خان به مقام نایب‌قهرمانی دست‌یافت و تیم فوتسال مدیران و رؤسای کشت و صنعت امیرکبیر نیز عنوان سومی را از آن خود کرد. همچنین، تیم نیشکر سلمان فارسی به‌عنوان تیم اخلاق این دوره از رقابت‌ها معرفی شد.

فارابی قهرمان جشنواره ورزشی کارکنان نیشکر
جشنواره ورزشی کارکنان صنعت نیشکر نیز دوشنبه (۲۳ بهمن‌ماه) با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد. در این رقابت‌ها که در ۱۴ رشته ورزشی برگزار شد، تیم کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی با کسب بیشترین امتیاز، عنوان قهرمانی را از آنِ خود کرد و تیم‌های کشت و صنعت‌های نیشکر دهخدا و سلمان فارسی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

مراسم اختتامیه این مسابقات، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ جلیل علی‌نژاد مشاور امور فرهنگی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، منصور همدان‌نژاد مدیرعامل کشت و صنعت امیرکبیر و سید حسن موسوی مدیرعامل کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان و تعدادی از مدیران نیشکری برگزار و از تیم‌ها و نفرات برتر تقدیر شد.

رقابت‌های ورزشی در صنعت نیشکر باهدف ترویج فرهنگ سلامتی، پر کردن اوقات فراغت، ایجاد شور و نشاط در میان کارکنان و خانواده‌ها و کشف استعدادهای برتر ورزشی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار