به گفته مدیر کل حفاظت محیط زیست استان شکارچیان بی‌رحمی که پس از شکار دو راس بز کوهی در گرین کوه لرستان و درگیری با محیط‌بانان دلفان از محل متواری شده بودند، در شهرستان نهاوند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 11 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، علی سالاروند با اشاره به دستگیری دو شکارچی متخلف که در منطقه شکار و صید ممنوع گرین اقدام به شکار دو راس بز کوهی کرده بودند، اظهار کرد: این شکارچیان پس از درگیری با مامورین محیط زیست از محل متواری و نهایتا با پیگیری‌های صورت گرفته و کمک همیاران محیط زیست در شهرستان نهاوند دستگیر شدند.

وی بیان کرد: پس از دریافت گزارش از همیاران مبنی بر شکار دو راس بز کوهی در منطقه شکار و صید ممنوع گرین توسط دو نفر شکارچی متخلف که از ساکنان بومی بخش خاوه جنوبی شهرستان دلفان بودند بلافاصله دستور قضائی اخذ و مأمورین محیط زیست به محل مخفیگاه متخلفین اعزام شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت:، اما متاسفانه با دخالت و درگیری همدستان آن‌ها و ممانعت از انجام دستور قضائی، متخلفین توانستند از این فرصت استفاده و با لاشه‌های شکار و سایر ادوات تخلف به شهرستان نهاوند متواری شوند.

سالاروند بیان کرد: پس از پیگیری‌های محسوس و نامحسوس محل اختفای متخلفین در شهرستان نهاوند مشخص با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند و با دستور قضایی از مخفیگاه متخلفین بازرسی به عمل آمد و لاشه دو راس بز کوهی از محل اختفای آن‌ها کشف و ضبط شد.

به گفته وی پرونده این متخلفین در دادسرای شهرستان نهاوند به اتهام شکار دو راس بز کوهی و توهین و درگیری با مأموران در حال رسیدگی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در پایان ضمن قدردانی از همیاران محیط زیست و همکاران شهرستان نهاوند در پیگیری این تخلف از همه دوستداران محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار