مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 28 November 2023

تابناک خوزستان: رحیم جلیلی اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی در خوزستان از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ آذرماه در محل نمایشگاه‌های دائمی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی در اهواز مراجعه کرده و از این نمایشگاه دیدن کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان گفت: در این نمایشگاه ۹۵ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های خوزستان، همدان، مرکزی، آذربایجان شرقی، کردستان، خراسان رضوی، لرستان، فارس، تهران، زنجان، اصفهان، مازندران، آذربایجان غربی، البرز، گلستان، چهارمحال بختیاری و قزوین در این نمایشگاه حضور دارند.

جلیلی عنوان کرد: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان خوزستان توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان، کشاورزان و بهره‌برداران و ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب بهره‌برداران از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار